سرمربی شیلیایی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد شاگردانش در دیدار مقابل قهرمان آلمان اشتباهات خود در بازی مقابل سوانزی را تکرار نکنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی با تمجید از هافبک ساحل‌عاجی تیمش که در پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (شنبه) منچسترسیتی مقابل سوانزی گل برتری این تیم را در ورزشگاه اتحاد به ثمر رساند، گفت: یحیی توره به علت همراهی تیم ملی کشورش خسته بود ولی با توجه به شخصیت بالایی که دارد تا پایان این دیدار بازی کرد و به نظرم نمایش فوق‌العاده‌ای هم داشت.

وی اضافه کرد: ممکن نیست توره به اندازه فصل گذشته گلزنی کند، مهم این است که او عملکرد خوبی داشته باشد و در این مسابقه هم نمایش خوبی از خود ارائه داد. من‌سیتی نیز بازی خیلی عالی را به نمایش گذاشت. ما مقابل تیم خیلی خوب موقعیت‌های خیلی زیادی برای گلزنی داشتیم.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی که شاگردانش سه‌شنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد پذیرای بایرن‌مونیخ هستند، اظهار داشت: باید بر امتیازات خود بیفزاییم، در ماه دسامبر ۲۱ امتیاز برای گرفتن خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم حداکثر امتیازات را کسب کنیم. در بازی مقابل بایرن‌مونیخ به منچسترسیتی اعتماد بیشتری خواهد شد. در تمرینات روی کارهای دفاعی خیلی کار می‌کنیم و امیدوارم در بازی سه‌شنبه اشتباهاتی که مقابل سوانزی مرتکب شدیم را تکرار نکنیم.

منچسترسیتی در حال  حاضر با ۲۴ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد و با چلسی صدرنشین ۸ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.