سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در پیروزی پرگل آنها در خانه ایبار اعتراف کرد که پیروزی‌های متوالی تیم او دوام نخواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لالیگا موفق شد میزبان خود ایبار را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کند.

یک گل از خامس رودریگس، دو گل از کریستیانو رونالدو و یکی دیگر از بنزما بردی قاطعانه را برای کهکشانی‌ها رقم زد تا فاصله دو امتیازی این تیم با بارسلونا رده دومی حفظ شود. همین موضوع برای ابراز رضایت کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش در این دیدار کافی بود.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی با تحسین کار گروهی مردانش به خبرنگاران گفت: بازی از ابتدا تا پایان آن خوب بود و ما با تمرکز بالایی کارمان را انجام دادیم. من برای تمام کار گروهی تیم ارزش قائلم. ایبار بازی خودش را انجام داد. ایبار تیم خوبی است که می‌جنگد و با نظم و برنامه دفاع می‌کند و در ضدحملات هم خطرناک نشان می‌دهد. رئال مادرید اما در هر زمینه از بازی فوق‌العاده بود چه در فاز دفاعی، چه در فاز هجومی و چه در استفاده از توپ‌های مرده.

آنچلوتی ادامه داد: فضای شهر برای بازی ما و ایبار جو یک جشن را به خود گرفته بود. ما از نتیجه‌ای که رقم خورد، خوشحالیم. تماشاگران زیادی امشب علیه ما بودند اما به شیوه‌ای محترمانه و از همین رو ما مشکلی نداشتیم. ما ایبار را خوشحال ترک می‌کنیم، چون تماشاگران شور و اشتیاق زیادی برای این بازی نشان دادند و برای ما احترام فراوانی قائل بودند.

کارلتو درباره وضعیت سامی خدیرا، هافبک دفاعی آلمانی تیمش که برخلاف پیش‌بینی برخی رسانه‌ها به میدان نرفت، گفت: خدیرا هیچ گونه مشکل و ناراحتی ندارد. او کمی خسته بود و من ترجیح دادم که از ایسکو استفاده کنم، چون ریکاوری او پس از حضور در بازی‌‌های ملی بهتر بود.

آنچلوتی درباره ایسکو نیز گفت: او بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و هنگام دفاع هم به خوبی در زمین جای‌گیری می‌کرد. کیفیت بازی دفاعی و هجومی او در این بازی هیچ فرقی نداشت. او نشان داد که کاملاً توانایی بازی در پستی را که به او محول شده است، دارد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا نوار پیروزی‌های متوالی تیمش در لالیگا قطع خواهد شد یا خیر عنوان کرد: بله. می‌دانیم که یک روز این اتفاق خواهد افتاد. هدف ما تداوم بخشیدن به روند فوق‌العاده کنونی است. تمام بازیکنان انگیزه دارند اما هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. همین نگرش را باید تا پایان راه حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.