مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن به خوبی پدیده را آنالیز کرده و با توجه به اینکه دیدار فردا، کلید صعود به بالای جدول است، انگیزه بسیاری برای پیروزی در آن داریم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجتبی حسینی دقایقی پیش در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: باید بگویم با توجه به شرایط جدول رده‌بندی این دیدار یکی از مسابقات سخت ما به شمار می‌رود و پیروزی تیم ما مقابل پدیده مشهد می‌تواند جایگاه تیم ما را به میزان قابل توجهی تغییر داده و کاری کند که در جدول صعود کنیم.

وی افزود: در کنار آن اگر تیم پدیده نیز پیروز مسابقه فردا باشد، با جدا شدن از قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر، صعود کرده و بالا می‌آید بنابراین مسابقه فردا اهمیت بسیاری برای ما دارد.

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره مصدومان و محرومان تیمش در دیدار روز شنبه گفت: تیم ما در این بازی پویا سیف‌پناهی را به دلیل مصدومیت در بازی دوستانه همراه ندارد و قاسم دهنوی نیز به دلیل محرومیت و سه اخطاره بودن، در این مسابقه بازی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن شناخت خوبی از پدیده مشهد دارد، گفت: ما ۵ بازی اخیر پدیده را به خوبی مشاهده کرده و نقاط قوت و ضعف این تیم را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که این تیم در فاز دفاعی و فاز هجومی تیم خوبی به شمار می‌رود.

حسینی افزود: ما از تیم پدیده شناخت بسیاری داشته و تلاش می‌کنیم که با عملکرد خوب خود، مقابل این تیم به پیروزی برسیم و نتیجه مناسب را کسب کنیم.

وی درباره شایعه جدایی محمدباقر صادقی از ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به نظر من بهتر است که در شب قبل از بازی، صحبتی درباره مسائل حاشیه‌ای مطرح نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.