مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: باخت جزئی از فوتبال است اما ما امروز عملکرد خوبی نداشتیم و باید در ادامه این نتیجه را جبران کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از شکست این تیم مقابل نفت تهران در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود اما بازیکنان آنطور که باید و شاید در زمین ظاهر نشدند و نفت بهتر از ما کار کرد.

وی درباره عملکرد رسول خطیبی در این تیم هم گفت: خطیبی خوب کار کرده و به هر حال باخت جزئی از فوتبال است و در آینده باید این نتیجه را جبران کنیم، چرا که آخرین بازی را در نیم‌فصل باختیم و این می‌تواند برای ما یک تجربه باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره داوری بازی هم اظهار داشت: فوتبال همین است و حالا ما باخته‌ایم اما به نظرم این بازی مشکل خاصی نداشت و داوری در آن عملکرد قابل قبولی داشت.

وی درباره قهرمانی تراکتورسازی در نیم فصل هم خاطرنشان کرد: تفاضل گل ما بالاست و به همین دلیل فکر می‌کنم قهرمانی نیم‌فصل ما قطعی است و با توجه به نتیجه‌ای که سپاهان به دست آورد، حتی اگر فولاد هم بازیش را ببرد، چون تفاضل گل ما بالاست قهرمانی نیم‌فصل ما قطعی خواهد بود.

نظمی اظهار داشت: این بازی برای ما یک درس عبرت خواهد بود تا در بازی‌هایمان قوی‌تر ظاهر شویم. البته تیم ما با بازیکنانی که دارد تقویت‌شده است، اما در نیم فصل باید از لحاظ فکری تیم را تقویت کنیم تا شرایط بهتری در نیم فصل دوم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی درگیر مشکلات مالی هست یا نه؟ اظهار داشت: از نظر مالی خوشبختانه باشگاه ما مشکلی ندارد، اما اگر تعطیلات طولانی‌مدت برای ما مشکل‌ساز نشود، مشکلی ما را تهدید نخواهد کرد.

نظمی در پایان افزود: در تعطیلات نیم‌فصل راهی دبی می‌شویم تا بازیکنان خود را برای ادامه لیگ بیشتر آماده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.