کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه بایرن مونیخ از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی صورت گرفته روی پای کاپیتان این تیم و برنامه ریکاوری وی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کادر پزشکی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که فیلیپ لام، کاپیتان این تیم روز گذشته پای خود را به تیغ جراحان سپرده و این عمل موفقیت آمیز بوده است.

روز سه‌شنبه بود که مدافع ۳۱ ساله باواریایی‌ها در جریان تمرینات این تیم به شدت از ناحیه قوزک دچار شکستگی شد و به دنبال آن اعلام شد که او حداقل برای سه ماه خانه‌نشین خواهد بود. با توجه به شدت مصدومیت لام که پیش از آن هرگز آسیب دیدگی در این حد تجربه نکرده بود،‌ مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا او قادر به آغاز مجدد تمریناتش شود.

طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه بایرن مونیخ، لام چند روزی در بیمارستان بستری خواهد بود و پس از آن چندین هفته باید به استراحت بپردازد تا بتواند هرگونه تمرینی را برای آغاز دوره ریکاوری خود انجام دهد.

مصدومیت و غیبت طولانی مدت لام در شرایطی بایرن مونیخ را از یکی دیگر از مهره‌های کلیدی‌اش محروم می‌کند که این تیم پیش از این هم تعدادی از بازیکنان اصلی خود همچون خاوی مارتینس، داوید آلابا، تیاگو الکانتارا، هولگر باداشتوبر، کلودیو پیزارو، تام اشتارک و په‌په رینا را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

خبر خوب برای باواریایی‌ها اما این است که باستین شواین‌اشتایگر، هافبک آلمانی این تیم که جزو مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا است پس از سپری کردن یک ریکاوری طولانی آماده بازگشت به میادین است.

بازی بعدی بایرن مونیخ ساعت ۱۸ فردا (شنبه) به وقت تهران در هفته دوازدهم بوندس لیگا در خانه برابر هوفنهایم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.