کاپیتان و سنگربان بیانکونری پس ازتمدید قرارداد خود با این تیم تأکید کرد که بانوی پیر چیزی به او بدهکارنیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوئیجی بوفون، کاپیتان و دروازه‌بان کهنه‌کار تیم فوتبال یوونتوس روز گذشته (پنجشنبه) قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد و به این ترتیب تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ از سنگر بانوی پیر محافظت خواهد کرد.

بوفون در کنفرانس خبری که در آن خبر تمدید قرارداد قراردادش با یوونتوس را تأیید کرد گفت: تا جایی که می‌دانم داستان من و یوونتوس همچنان ادامه دارد اما این آخرین قراردادی است که منعقد می‌کنم، شاید هم اینگونه نباشد. ببینیم چه می‌شود.

بوفون ۳۷ ساله که چهاردهمین فصل حضورش در یوونتوس را سپری می‌کند، افزود: اکنون حتی بیش از گذشته برای افزایش تلاش‌هایم و ارائه بازی‌هایی در بالاترین سطوح انگیزه دارم، چون تا زمانی که بازی کنم خودم را بازیکنی برای حضور در زمین بازی می‌دانم.

کاپیتان کهنه‌کار بیانکونری که هشت سال پیش با وجود سقوط یوونتوس به سری B در پی ماجرای کالچو پولی در این تیم ماند تا تعهدش را نسبت به آن ثابت کند،‌ در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد باز هم قراردادش را تمدید کند، تصریح کرد: در پایان قرارداد فعلی باید ببینم که می‌توانم به دوران بازیگری‌ام ادامه دهم یا خیر. اگر نشد هم مشکلی نیست. افراد بسیاری بودند که وعده حقوق بیشتری را به من داده بودند اما برای من مهم نبود چون یوونتوس به من تمام آن چیزهایی که می‌خواستم را داد. یوونتوس هیچ چیز به من بدهکار نیست.

گزارش‌ها حاکی از آنها است که در قرارداد جدید بوفون با یوونتوس حقوق وی کاهش پیدا کرده و کیه‌لینی هم بابت سه فصل بعدی حضورش در بیانکونری سالیانه سه میلیون حقوق خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.