مربی تیم راه‌آهن گفت: در سال‌های اخیر مربیان استقلال و پرسپولیس به خاطر ترس از شکست باعث تساوی‌های پیاپی دربی‌ها شدند و امیدوارم در دربی امسال این اتفاق رخ ندهد.
علی لطیفی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد وضعیت تیم راه‌آهن اظهار داشت: تنها تیم لیگ برتری بودیم که در فهرست خود ۱۱ بازیکن زیر ۲۳ سال گنجاندیم. میدان دادن به جوان‌ها تبعاتی دارد و در ابتدای کار نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم اما رفته رفته شرایط بهبود یافت.

وی ادامه داد: در سه بازی اخیر مقابل تیم‌های قدرتمند ۷ امتیاز کسب کردیم که نشان می‌دهد وضعیت تیم ما رو به بهبود است. اگر در سه بازی آینده نیز بتوانیم ۷ امتیاز کسب کنیم به وضعیت ایده‌آلی دست خواهیم یافت.

لطیفی در پاسخ به این سوال که چند نفر از بازیکنان راه‌آهن با پیشنهاد تیم‌های دیگر مواجه شده‌اند گفت: ۷ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۴ نفر از بازیکنان بزرگسال ما مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته‌اند که نشان می‌دهد نفرات ما عملکرد تاثیر‌گذاری داشته‌اند.

مربی راه‌آهن در خصوص احتمال جذب بازیکن جدید در نیم‌فصل تاکید کرد: ما در دفاع مرکزی به شدت به یک بازیکن نیاز داریم. ۸ بازی مجبور شدیم از مهاجم تیم در دفاع مرکزی استفاده کنیم تاکنون نفرات خارجی زیادی را مورد آزمایش قرار دادیم که کیفیت خوبی نداشتند اما یکی از آنها کیفیت بالایی دارد و در حال مذاکره برای عقد قرارداد با وی هستیم.

بازیکن سابق استقلال در مورد دربی گفت: سابقه حضور در چند دربی را دارم. کسب نتیجه در این مسابقه هیچ ارتباطی به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد. هر تیمی که از لحاظ روانی شرایط خوبی داشته باشد شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

وی افزود: نکته مهم دیگر این است که مربیان باید فوتبال هجومی به نمایش بگذارند و از گل خوردن نترسند. اتفاقی که در سال‌های اخیر رخ نداده و به خاطر ترس مربیان از شکست تماشاگران شاهد دربی‌های زشتی بودند. امیدوارم در دربی امسال این اتفاق رخ ندهد ضمن اینکه هر دو تیم از نظر من شرایط نسبتا یکسانی دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.