بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: دوست داشتم در این فصل هم بازی کنم، اما پیشنهادی از تیمی نداشتم.
سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل خداحافظی‌اش گفت: به هر حال هر شروعی یک پایانی دارد، هر چند در این فصل هم قصد داشتم بازی کنم، اما قسمت نشد، چون پیشنهادی از تیمی نداشتم. خودم را برای بازی کردن آماده کرده بودم که نشد. به هر حال خدا را شکر می‌کنم، زیرا به آنچه که می‌خواستم رسیدم. حرف‌هایم را هم در نامه خداحافظی زده‌ام و صحبت خاصی ندارم، البته از تماس شما هم ممنون هستم. از این به بعد تلاش می‌کنم در حوزه مربیگری فعالیت کنم و بتوانم تجربه خود را به نسل جدید فوتبال منتقل کنم.

وی در مورد اینکه دوره‌های مربیگری را در ایران طی خواهد کرد یا در خارج، گفت: من اکنون دوره C را آغاز کرده‌ام و می‌خواهم این دوره را هر چه زودتر تمام کنم. می‌خواهم دوره‌های پایه را در ایران بگذرانم و به خارج از کشور هم خواهم رفت و در کنار تیم‌های اروپایی هم حاضر می‌شوم.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه سقف مربیگری‌اش در فوتبال را کجا می داند گفت: اعتقادم این است که در ورزش حرفه‌ای نباید سقف برای خود تعیین کرد و نباید با یک هدف ارضا شد،‌ من برای خودم سقف تعیین نمی‌کنم و می‌خواهم تجربیات خود را دراختیار جوانان بگذارم. می‌خواهم هر آنچه را که در دوران بازیگری‌ام آموختم به بازیکنان جوان منتقل کنم.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه انتظار برگزاری بازی خداحافظی داشت یا نه، گفت:‌ عرف فوتبال این است که وقتی بازیکنی خداحافظی می‌کند برایش بازی خداحافظی می‌گذارند البته این مسئله هنوز به شکل جدی در فوتبال ما به صورت قانون و عرف اجرایی نمی‌شود، اما برگزاری بازی خداحافظی از سوی باشگاه یا فدراسیون یا هیأت فوتبال یک حرکت نمادین و قشنگ است و پیامی است که به بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال داده می‌شود. اینکه ارج و قرب بازیکنان قدیمی و پیشکسوت رعایت می‌شود و باشگاه‌ها خودشان را در مقابل زحماتی که بازیکنان می‌کشند مسئول می‌دانند.

وی در مورد اینکه دوست دارد فولاد خوزستان، استقلال خوزستان یا استقلال تهران برایش بازی خداحافظی بگیرد، گفت: من هیچ انتظاری ندارم، اما می‌گویم که برگزاری بازی خداحافظی می‌تواند یک حرکت خاص و زیبا باشد حرکتی که پیام خوبی برای نسل جوان دارد، اینکه قدر آنها نیز در آینده دانسته می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.