سرمربی تیم فوتبال سایپا با وجود توافق با سیدصالحی برای جدایی این بازیکن از جمع نارنجی‌پوشان اعلام کرد این موضوع هنوز قطعی نشده است.
مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص درخواست سیدصالحی برای جدایی از سایپا عنوان کرد: دوشنبه جلسه کوتاهی با سیدصالحی داشتیم که صحبت‌هایی انجام شد و حاصل این صحبت‌ها این بود که این بازیکن از سایپا جدا شود.

وی افزود: بیشتر از هر کس دیگری سیدصالحی خودش راغب است که سایپا را ترک کند، چون ما همه جوره از این بازیکن راضی هستیم. او از نظر اخلاقی، شخصی و فنی وزن تیم ما را بالا می‌برد اما احساس کرده که دیگر نمی‌تواند به سایپا کمکی کند از همین رو من نامه‌ای به باشگاه نوشته‌ام تا مراتب امر دنبال شود، هر چند هنوز جدایی سیدصالحی قطعی نیست و چون با باشگاه قرارداد دارد همه چیز منوط به توافق این بازیکن با باشگاه است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا سیدصالحی از نیمکت‌نشینی‌هایش ناراحت شده است، گفت: او احساس می‌کند که دیگر نمی‌تواند به سایپا کمکی کند. صحبتی هم که با هم داشتیم نظرات‌مان به هم نزدیک بود و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که در صورت موافقت باشگاه او از جمع ما جدا شود.

جلالی درباره اینکه آیا در صورت جدایی سیدصالحی بازیکن با تجربه‌ای که بتواند به بازیکنان جوان سایپا کمک کند به جمع نارنجی‌پوشان اضافه خواهد شد یا نه، عنوان کرد: ما باید با توجه به بضاعتی که باشگاه‌مان دارد حرکت کنیم. اگر بتوانیم در نیم فصل بازیکن دیگری را جایگزین خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.