مالک باشگاه ملوان از بازداشت محمد مایلی‌کهن ابراز تاسف کرد.
علیرضا محجوب با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت حال حاضر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: طبیعی است که شرایط خوب نیست اما انشاءالله از نیم‌فصل دوم وضعیت بهتر می‌شود البته زیاد از عملکرد تیم پس از روی کار آمدن مربی جدید راضی نیستم چون فکر می‌کردم حداقل ۲ برد از چهار بازی به دست می‌آوریم اما این اتفاق رخ نداد. 

وی در پاسخ به این سوال آیا از قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ پشیمان نشده‌اید؟ اظهار داشت: فقط اختلاف سلیقه باعث قطع همکاری نمی‌شود و خیلی از موارد دیگر وجود دارد که باعث این کار می‌شود. متاسفانه همه چیز را نمی‌شود به مردم گفت و ما هم باید برخی از مسائل را درون خانواده نگه داریم اما فقط مسائل فنی در قطع همکاری با اسکوچیچ تاثیرگذار نبوده است. 

مالک باشگاه ملوان تصریح کرد: همیشه منتقد فتح‌الله زاده بودم و رابطه دوستانه چندان خوبی هم با هم نداریم اما وقتی خودم وارد مدیریت فوتبالی شدم و سختی‌های کار را دیدم با فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم و از صمیم قلب از او عذرخواهی کردم چون متوجه شدم که مدیریت فوتبال چه کار دشواری است. 

محجوب در خصوص اینکه چند بازیکن در نیم‌ فصل به ملوان اضافه می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۲ مهاجم که یکی از آنها خارجی و دیگری داخلی است به ما اضافه می‌شوند ضمن اینکه آرش افشین و حسین ماهینی هم از نیم فصل دوم برای ملوان به میدان می‌روند. 

وی در خصوص بازداشت محمد مایلی‌کهن در ندامتگاه اوین به خاطر شکایت علی دایی، عنوان کرد: در این خصوص اظهارنظر نکنم، بهتر است چون هم با دایی رفاقت صمیمی و نزدیک دارم و هم اینکه به مایلی‌کهن ارادت دارم. اما بهتر بود این دو نفر کمک می‌کردند تا شرایط به این صورت نشود و کسی هم بازداشت نشود. واقعا امروز روز سیاهی برای فوتبال و ورزش‌مان بود. 

مالک باشگاه ملوان در پایان در خصوص عملکرد خبرگزاری تسنیم گفت: خوشبختانه ارتباط تنگاتنگی با خبرگزاری تسنیم دارم و نکته‌ای که من را جذب این رسانه کرده است، امانت‌داری است. در کنار این مورد تسنیم کار حرفه‌ای انجام می‌دهد و من خوشحالم که چنین رسانه‌ای در کشور ما وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.