شاگردان پپ گواردیولا با هت‌تریک مهاجم ملی‌پوش خود از سد میزبان‌شان، اینتراخت فرانکفورت گذشتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های بایرن مونیخ، فرایبورگ، کلن و آگزبورگ مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر میزبان خود، اینتراخت فرانکفورت را از پیش‌رو بردارد. برای بایرن در این بازی ابتدا توماس مولر، مهاجم ملی‌پوش سرخپوشان مونیخ با گلزنی در دقایق ۲۳، ۶۴ و ۶۷ هت‌تریک کرد و در ادامه ژردان شاقیری سوئیسی که در دقیقه ۷۶ به جای فرانک ریبری به بازی آمده بود در دقیقه ۸۶ دروازه فرانکفورت را برای چهارمین بار گشود.

باواریایی‌ها با این برد نه تنها با ۲۷ امتیاز صدرنشینی خود را در بوندس‌لیگا استحکام بخشیدند، بلکه روند شکست‌ناپذیری‌‌شان در رقابت‌های این فصل بوندس‌لیگا را هم حفظ کردند. فرانکفورتی‌ها هم با قبول شکست مقابل شاگردان گواردیولا ۱۲ امتیازی باقی ماندند و در رده دوازدهم جدول ایستادند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آگزبورگ ۳ - پادربورن صفر بایرلورکوزن صفر - ماینتس صفر فرایبورگ ۲ - شالکه صفر هوفنهایم ۳ - اف‌سی کلن ۴

در این چارچوب از ساعت ۲۱ امشب وردربرمن در خانه‌اش پذیرای اشتوتگارت است.

پرونده هفته یازدهم بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با دو دیدار بسته خواهد شد که در نخستین بازی ولفسبورگ در خانه‌‌اش پذیرای هامبورگ است و در جدال پایانی هفته بورسیادورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان بورسیامونشن‌گلادباخ خواهد بود.

در حال حاضر بایرن مونیخ با ۲۷ امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگاست و تیم‌های ولفسبورگ و بورسیامونشن‌گلادباخ هر دو با ۲۰ امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جای دارند. بورسیادورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته هم با هفت امتیاز در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها ایستاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.