کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال در دیداری پرگل به تساوی دست یافتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم قرار گرفتند که  این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید. برای تراکتورسازی در این دیدار شاهین ثاقبی (۷۵) و ادینیو (۸۳) گلزنی کردند و گل‌های استقلال را هم آرش برهانی (۶۳) و امیرحسین صادقی (۴+۹۰) به ثمر رساندند.

در این دیدار که بعد از مدت‌ها با استقبال قابل توجه تماشاگران تبریزی آغاز شد، ۲ تیم کار را هجومی آغاز کردند به نحوی که در همان ۲۵ دقیقه نخست شاهد به خطر افتادن چند باره دروازه‌ها بودیم. در این زمان  ۲ گل مردود توسط ۲ تیم به ثمر رسید که در موقعیت آفساید توسط آرش برهانی و محسن دلیر زده شدند.

روند هجومی این دیدار تا پایان نیمه نخست ادامه داشت اما در نهایت گلی به نام هیچ یک از تیم‌ها ثبت نشد تا تراکتورسازی و استقلال با نتیجه تساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم تراکتورسازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که البته نتیجه‌ای برای این تیم در بر نداشت تا در ادامه استقلالی‌ها فشار بیشتری روی دروازه میزبان بیاورند. بعد از ضربه خطرناک تراکتوری‌ها که به تیر دروازه فروزان اصابت کرد، برخوردی بین کرار و شفیعی پیش آمد که در ادامه هافبک عراقی اعتراضات دامنه‌داری علیه داور داشت و با وجود مماشات اولیه عایرضا فغانی داور میدان در نهایت کارت زرد گرفت تا دربی سرخابی را از دست بدهد. 

در دقیقه ۶۳ بازی آرش برهانی روی حرکتی انفرادی در محوطه جریمه تراکتورسازی با استفاده از غفلت حامد لک توپ را وارد دروازه سرخ‌پوشان تبریز کرد تا بدین ترتیب تیمش را پیش بیندازد. در ادامه و در دقیقه ۷۵ شاهین ثاقبی روی پاس عرضی محسن دلیر گل تساوی را به ثمر رساند. تراکتوری‌ها با تداوم حملات‌شان در خانه موفق شدند روی گل ادینیو در دقیقه ۸۳ از استقلال پیش بیفتند اما در وقت‌های اضافه بازی امیرحسین صادقی روی پاس عمران‌زاده در دقیقه ۴+۹۰ بازی را به تساوی کشاند و بدین ترتیب قهرمانی زودهنگام نیم‌فصل را از تراکتورسازیان گرفت.

در این بازی خالد شفیعی بازیکن تراکتورسازی و جاسم کرار هافبک استقلال از فغانی داور بازی کارت زرد گرفتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )