هافبک تیم سپاهان اصفهان گفت: متأسفانه شرایط آب‌وهوایی در این مسابقه مساعد نبود و بازیکنان در دیدار با استقلال خوزستان نمی‌توانستند توپ را کنترل کنند اما سپاهان در همه دیدارهای خود برای پیروزی به میدان می‌رود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید قائدی‌فر پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، اظهار کرد: ما به پیروزی در این دیدار احتیاج داشتیم و خوشبختانه توانستیم به هدفمان برسیم و پیروز میدان شویم، خداراشکر توانستیم با این پیروزی دل هواداران را شاد کنیم و به صدر جدول برای نزدیک شویم.

وی بیان کرد: من در صحنه‌ای که دفاع نتوانست توپ را کنترل کند و توپ رد شد حرفی به دفاع تیم نزدم؛ من بازیکنان را دوست دارم و علاقه زیادی به آن‌ها دارم.

هافبک تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: متأسفانه شرایط جوی در این مسابقه خوب نبود به همین دلیل بازیکنان در صحنه‌هایی نتوانستند توپ را خوب کنترل کنند و توپ رد می‌شد؛ در طول بازی به خاطر شرایط آب‌وهوایی تیم حریف توانست از طریق توپ‌های زمینی به ما گل بزند.

وی پیرامون مصاف‌ آینده تیم سپاهان برابر نفت‌ مسجد سلیمان افزود: تیم‌های پائین جدولی برابر سپاهان انگیزه بالایی دارند به همین دلیل ما نمی‌توانیم تصور کنیم دیدار هفته آینده ما با نفت مسجد سلیمان آسان است؛ این تیم‌ها از تاکتیک دفاع اتوبوسی استفاده می‌کنند و این کار سبب می‌شود کار برای ما کمی سخت شود اما ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.