سرمربی تیم صبای قم گفت: بازی جام حذفی استقلالی‌ها را خسته کرده بود و بازیکنان این تیم شادابی لازم را نداشتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالصمد مرفاوی پس از تساوی یک بر یک استقلال و صبای قم گفت: ما مقابل تیم بزرگی به نام استقلال به میدان رفتیم که برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند به امتیاز این بازی نیاز داشت. در طرف مقابل نتایجی رخ داد که ما حتما باید در این دیدار امتیاز می‌گرفتیم. خوشبختانه بازیکنان ما با تمام وجود در زمین حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: می‌دانستیم استقلال شرایط خوبی دارد اما بازی جام حذفی این تیم مقابل پارسه آنها را خسته کرده بود و بازیکنان استقلال آن شادابی لازم را نداشتند. در طرف مقابل بچه‌های ما با انگیزه بودند و از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی داشتند. با توجه به شناختی که از استقلال داشتیم تلاش کردیم فوتبالی بازی کنیم که در حمله و دفاع شکل خوب و منظمی داشته باشیم. 

سرمربی صبای قم خاطرنشان کرد: در نیمه اول استقلال موقعیتی نداشت و حتی روی دروازه ما کرنر هم نزد. ما در ۴۵ دقیقه به این تیم موقعیت ندادیم اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و بازی کمی متعادل بود تا اینکه استقلال به گل رسید و کار ما دشوار شد اما خوشحالم شرایطی پیش آمد تا ما گل مساوی را به ثمر برسانیم. مسلما این مساوی چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند و امیدوارم این تیم در بازی‌های آینده‌اش موفق باشد.

مرفاوی درباره اینکه پس از به ثمر رساندن گل مساوی از مهره‌های هجومی تیمش کم و به خط دفاع اضافه کرد، گفت: مقابل تیم بزرگ استقلال نمی‌توان ریسک کرد. اینکه ما بخواهیم با مهره‌های هجومی‌مان تا دقایق آخر بازی کارمان را ادامه دهیم، یک نوع ریسک است، همین که توانستیم در ورزشگاه آزادی یک امتیاز از استقلال بگیریم بهتر از این بود که بدون امتیاز به خانه برمی‌گشتیم.

وی ادامه داد: استقلال در دقایق پایانی چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل رو به بازی مستقیم آورد و به همین دلیل تصمیم گرفتم از بازیکنان سرزن در خط دفاعی استفاده کنم تا بتوانیم مقابل ارسال‌های استقلال به خوبی دفاع کنیم که خوشبختانه موفق بودیم. 

سرمربی تیم صبای قم با تمجید دوباره از عملکرد استقلال خاطرنشان کرد: درست است استقلال مقابل ما به نتیجه تساوی رسید اما آنها توانایی بالایی دارند و می‌توانند بهتر از این باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.