بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران گفت: هنوز سربازی ام مانده است و این امکان وجود دارد که در آینده بار دیگر به تراکتورسازی برگردم، آرزو دارم فوتبالم را با پیراهن تراکتور تمام کنم.

سعید دقیقی در گفت و گو با ایسنا - منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص دیدار با تراکتورسازی تبریز که به پیروزی دو بر یک پیکان انجامید، اظهار کرد: بازی خوبی ارایه دادیم، موقعیت هایی زیادی داشتیم و تیم برتر زمین بودیم.

وی افزود: دیدار با تراکتورسازی سخت ترین بازی عمرم بود؛ چرا که مقابل تیم محبوبم بازی می کردم، امیدوارم بار دیگر افتخار این را داشته باشم که در تراکتور بازی کنم.

دقیقی در خصوص گلی که در این دیدار به ثمر رساند، اظهار کرد: تراکتوری ها ببخشند که با این گل ناراحتشان کردم، با باشگاه پیکان قرارداد دارم و برای حلال شدن روزی ام باید با تمام توان برای موفقیت پیکان بجنگم و معتقدم مردانگی فوتبال همین است.

وی افزود: فکر کنم خداوند نخواست گل های دیگری به ثمر رسانم تا هواداران تراکتورسازی بیش از این ناراخت نشوند.

بازیکن سابق تراکتورسازی در خصوص اتفاقات اول فصل که منجر به جدایی اش از تراکتورسازی شد، گفت: من هیچ دلخوری از مسئولان و کادرفنی تراکتور ندارم، به خاطر مشکل تحصیلی مجبور به جدایی شدم و گرفتن طلبم، تنها خواسته ام از مدیرعامل تراکتور است.

وی افزود: در قهرمانی تیم نقش داشتم، اما پاداش قهرمانی نمی خواهم و فقط طلب فصل قبلم را بدهید.

دقیقی تأکید کرد: برای آقای خطیبی و بازیکنان تراکتور آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تراکتور این فصل قهرمان ایران شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.