سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل سایپا خوب بازی کرد البته به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم محمود خوردبین در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: در روزی که موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. بازی از اول تا آخر در دست بچه‌های ما بود ولی روی تنها موقعیت حریف گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. در صحنه گل هم اگر نیلسون سُر نخورده بود، حتما توپ را مهار می‌کرد اما باید بدشانسی‌ها به این شکل کامل می‌شد.

وی ادامه داد: نه تنها در طول زمان مسابقه، بازی در اختیار ما بود بلکه گل سایپا درست برخلاف جریان بازی و دقیقا در آن زمانی به ثمر رسید که حملات تیم ما در اوج بود و فشار خیلی بیشتر شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بعضی موضع‌گیری‌های هواداران این تیم روی سکوهای ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: هوادارانی که در ورزشگاه حاضر بودند دیدند که پرسپولیس فوتبال خوبی بازی کرد و با بدشانسی باختیم. عملکرد فنی تیم نشان داد بچه‌ها واقعاً با غیرت بازی می‌کنند و کادر فنی هم روی تیم کار کرده است. اگر بخواهیم بر اساس جریان بازی و شکل فنی بازی قضاوت کنیم، دلیلی برای کمبود از ناحیه حمید درخشان نمی‌بینیم.

خوردبین تصریح کرد: البته هواداران با دیدگاه‌های مختلف، همگی برای ما عزیز هستند. اصلاً ما برای آنها بازی و تلاش می‌کنیم اما هر کسی مربی باشد باید تا زمانی که هست کمکش کرد. البته بحث اصلی خودِ پرسپولیس است. از هواداران می‌خواهم با وجود تمام نگرانی‌هایی که دارند، تیم را تشویق کنند، ما باید همه یک‌دست شویم تماشاگران هم باید بیایند. برای پرسپولیس خوب نیست که فقط ۵ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشته باشند.

وی درمورد عدم پخش تلویزیونی بازی پرسپولیس و سایپا عنوان کرد: به نظرم اتفاق ناخوشایندی بود، بالاخره مردم هم از صدا و سیما توقع دارند. وقتی بازیکنان ببینند بازی آنها را میلیون‌ها نفر تماشا می‌کنند، انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند.  حالا که در ایران شبکه‌های خصوصی نمی‌توانند فعالیت کنند، تلویزیون و فدراسیون فوتبال کمی بالا یا کمی پایین طوری که انصاف رعایت شود با هم کنار بیایند تا مشکل حل شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حیف شد که بازی ما مقابل سایپا پخش نشد چون هواداران می‌توانستند ببینند که بچه‌ها چقدر خوب بازی کردند، البته به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند ولی تیمی که این طور بازی کند، بالاخره نتایج خوب هم می‌گیرد، خصوصا که نفرات غایب ما در آینده به ترکیب تیم اضافه خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.