سرمربی ۵۰ ساله برزیل در پی برتری سلسائو بر قهرمان آسیا به تمجید از کاپیتان جوان تیمش پرداخت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دونگا در پی برتری ۴ بر صفر امروز (سه‌شنبه) شاگردانش در دیدار دوستانه مقابل ژاپن با تمجید از مهاجم تیمش که ۴ گل سلسائو را در این بازی به ثمر رساند، گفت: نیمار حالا دیگر کاپیتان و رهبر تیم ملی برزیل است و این نقش جدید وی در این تیم است. او از بازی در زمین لذت می‌برد و دقیقاً به همان روشی برای سلسائو بازی می‌کند که در تمرینات از او می‌بینیم. ما هم دقیقاً چنین چیزی را می‌خواهیم.

وی افزود: در این بازی ۶ تعویض انجام دادم ولی ترجیح دادم نیمار را تا آخر بازی در زمین نگه دارم تا ناکامی‌‌اش در گلزنی‌ مقابل آرژانتین در این بازی را جبران کند. به نظرم خوب بود که به وی اجازه دادیم مقابل ژاپن به دنبال گلزنی باشد.

دونگا تصریح کرد: بازیکنان ما در این بازی به خوبی جنگیدند و می‌خواستند به اثبات برسانند که در موقعیتی هستند که توانایی به چالش کشیدن خود برای جام جهانی بعدی را دارند. در کنار آلودگی هوایی که در چین تجربه کردیم زمین ورزشگاه سنگاپور هم بد بود ولی به هر حال رفتیم و بازی کردیم.

سرمربی سلسائو در پایان خاطرنشان کرد: اگر شرایط مهیا بود می‌توانستیم مقابل ژاپن بازی به مراتب زیباتری را به معرض نمایش بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.