سرمربی تیم ملی جمهوری چک اعتراف کرد مردانش خوش‌شانس بوده‌اند که توانسته‌اند در دومین بازی خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ از خانه تیم ملی ترکیه دست پر خارج شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی جمهوری چک شب گذشته (جمعه) در دور دوم بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ موفق شد در خانه تیم ملی ترکیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند آن هم در دیداری که توپ و میدان تحت کنترل میزبان بود و این تیم موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشت.

در پایان این بازی پاول وربا،‌ سرمربی تیم ملی جمهوری چک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من و تیمم از بابت نتیجه‌ای که رقم خورد واقعاً خوشحالیم. ما واقعاً خوش‌شانس بودیم به خصوص در نیمه اول، چون نتوانستیم بازی سازمان‌یافته‌ای را ارائه کنیم و ترکیه هم موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشت. ما واقعاً خوش‌شانس بودیم که بیش از یک گل دریافت نکردیم. در نیمه دوم اما ما منظم‌تر بازی کردیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم و در نهایت گل زدیم.

وربا افزود: اگر در زدن ضربات آخر خود دقت بیشتری به خرج می‌دادیم، می‌توانستیم سه یا چهار گل دیگر هم بزنیم هر چند ما از نتیجه پایانی بازی راضی هستیم، چرا که در خارج از خانه به یک برد ارزشمند دست پیدا کردیم. در گروه ما تیم ملی هلند هنوز هم مدعی اصلی صعود به عنوان صدرنشین است. فکر نمی‌کنم ناکامی ترکیه برای کسب امتیاز تا این دور از رقابت‌ها چیز مهمی باشد، چرا که این تیم همیشه تیم قدرتمندی بوده است و می‌تواند از این وضعیت خارج شود.

سرمربی تیم ملی جمهوری چک در پایان عنوان کرد: به نظر من سه تیم برای حضور در رده دوم جدول این گروه رقابت دارند که یکی از آنها ما هستیم، تیم دیگر ترکیه و دیگری ایسلند است. کسب دو پیروزی در ابتدای راه برای ما شروع خوبی را رقم زده است اما این باقی ماندن ما در رده دوم جدول را تضمین نمی‌کند.

تیم ملی جمهوری چک اکنون با شش امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به هلند صدرنشین در رده دوم گروه نخست رقابت‌ها قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.