مربی تیم فوتبال سایپا گفت: شایعه جادوگر داشتن مجید جلالی حرف نادرستی است، نمی‌دانم چه دشمنی‌ای با او دارند.
فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست یک بر صفر مقابل تراکتور‌سازی گفت: در نیمه اول و روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. دقیقا در بازی با صبا و هفته گذشته هم همینگونه دروازه سایپا باز شد. در ضربات ایستگاهی باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم. بعد از گلی که خوردیم بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم که موقعیت‌های زیاد گلزنی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم کاملا تیم برتر بودیم و حملات بیشماری هم انجام دادیم اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم. در نیمه دوم حتی دست به ریسک زدیم و یک مدافع را کم کردیم و یک مهاجم به تیم اضافه کردیم. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و از آنها راضی هستیم اما در نتیجه‌گیری خوب نبود. بازیکنان در هر سه خط خوب کار کردند.

مربی سایپا در مورد شایعه داشتن جادوگر از سوی مجید جلالی گفت: این حرف واقعا نادرست است من کنار مجید جلالی کار می‌کنم او آدم بسیار معتقد و صادق و سلامتی است. نمی‌دانم آدم‌هایی که این شایعات را مطرح می‌کنند چه دشمنی‌ای با مجید جلالی دارند من یک بار هم گفتم جلالی پیروز می‌شود از او انتقاد می‌کنند و وقتی شکست هم می خورد به گونه‌ای دیگر به او حمله می‌کنند.

پورغلامی در مورد دلیل از دست دادن موقعیت‌های گل توسط مهاجمان سایپا گفت: در بازی با تراکتور‌سازی کم‌شانس هم بودیم و البته بازیکنان دقت لازم را هم نداشتند. یکی از دلایل آن می‌تواند شرایط بد جوی در نیمه اول مسابقه باشد. ما با هافبک‌ها و مهاجمان تمرین‌های زیادی می‌کنیم و این تمرینات را باید بیشتر کنیم تا مهاجمان در چارچوب‌شناسی دقت عمل بیشتری داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.