باشگاه راه‌آهن نسبت به عدم ابلاغ رای سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان واکنش نشان داد.
امید گلمکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و راه‌آهن اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که سرپرست باشگاه راه‌آهن با حسن‌زاده انجام داده بود او اعلام کرد که رای محرومیت ویسی روز چهارشنبه همزمان با رای تیموریان توسط کمیته انضباطی صادر و به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است. ضمن اینکه رئیس محترم کمیته انضباطی در خصوص محرومیت ویسی اطلاع‌رسانی کرده بود و فایل صوتی او نیز در این زمینه موجود است.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه یعقوب پیری مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان که سال‌ها در تیم فجرسپاسی بازی می‌کرده و از همکاران پیشین علیپور در کمیته اخلاق است به تهران آمده و با مسئولان دیدارها و گفت‌وگوهایی داشته است. علت اینکه چرا این ملاقات پس از صدور رای انجام شده را نمی‌دانیم اما امیدواریم این ملاقات‌ها در تاخیر ابلاغ رای تاثیری نداشته باشد. 

مدیر رسانه‌ای باشگاه راه‌آهن یادآور شد: علاوه بر محرومیت ویسی رای محرومیت کولی‌بالی بازیکن جنجالی این تیم که در بازی با پرسپولیس به سمت داور حمله کرد و در این بازی هم به سمت اسطوره فوتبال ایران حمله می‌کند، صادر شده بود. اگر این رای اعلام می‌شد چه بسا که اصلا چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد. در هر صورت راه‌آهن ۹ نفره روی دروازه استقلال خوزستان فشار زیادی آورد و اگر محرومیت‌ها اعمال می‌شد و شرایط به گونه دیگری بود شاید پس از بازی دیروز ویسی دیگر روی نیمکت استقلال حضور نداشت. 

وی افزود: باشگاه راه‌آهن این موضوع را پیگیری می‌کند و اگر این مسئله به اثبات برسد شکایت خواهیم کرد و امیدواریم کمیته انضباطی و داوران به این مسائل رسیدگی کنند و در صورت اثبات این مسائل برخوردهای لازم انجام شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: ای کاش آقای نبی روز سه‌شنبه در ایران حضور داشت و خود رای مبنی بر محرومیت ویسی را مشاهده می‌کرد و رای‌ها به صورت همزمان اعلام می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.