سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان این که بازیکنانی در فهرست تیم ملی حضور دارند که در تیم‌های خود روی نیمکت نشسته‌اند گفت: دعوت نشدن بازیکنان صبا به تیم ملی تعجب آور است.
حسین نجاتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، در مورد عدم دعوت بازیکنان صبای قم به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: بازیکنان شایسته‌ای در ترکیب صبا حضور دارند که دعوت به تیم ملی کمترین حق آن هاست اما با اعلام فهرست جدید دعوت شدگان به تیم ملی، می‌بینیم که بازیکنی از تیم ما دعوت نشده است وی این موضوع تصمیمی شگفت انگیز و تعجب‌آور از سوی کادر فنی تیم ملی است.

وی گفت: اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد که سوال برانگیز است و کسی دلیلی منطقی برای آن پیدا نمی‌کند چنان که میانگین سن بازیکنان تیم ملی بالاست وهیچ اقدامی برای میدان دادن به جوانان و دعوت آن‌ها به تیم ملی انجام نمی‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: نمی‌دانم چرا باید از تیمی که در میانه جدول قرار دارد و بازی‌های خوبی انجام داده یک بازیکن هم دعوت نشود اما بازیکنانی در فهرست تیم ملی حضور دارند که در تیم‌های خود روی نیمکت نشسته‌اند.

نجاتی عنوان کرد: دعوت از مهدی رحمتی واقعا عجیب است زیرا اگر این دروازه‌بان شایسته حضور در تیم ملی بود باید در جام جهانی حضور پیدا می‌کرد چون جام جهانی برای ما مهم‌تر از جام ملتهای آسیاست اما حالا پس از جام جهانی وی را به تیم ملی دعوت کرده‌اند.

وی در مورد تعطیلی لیگ بر‌تر به دلیل برگزاری جام حذفی بیان کرد: به نظر من تعطیلی این مسابقات و برگزاری جام حذفی کار به جایی بوده زیرا برگزاری منظم جام حذفی هم بخشی از وظایف سازمان لیگ است و اگر هم قرار باشد تعطیلی جام حذفی به لیگ ضربه بزند این موضوع برای همه تیم‌ها یکسان است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم درباره بازی روز جمعه صبا برابر پیکان تصریح کرد: صبای قم در حال حاضر شرایط بسیار مطلوبی و ایده‌آلی دارد و با آمادگی کامل در مقابل تیم پیکان حاضر شویم تا بتوانیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم و با کسب امتیاز از این دیدار وضعیت تیم را در شرایط ایده آلی حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.