سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: بازی فردا یک دیدار ۶ امتیازی محسوب می‌شود چون در صورت برد می‌توانیم بالاتر از پدیده در جدول رده‌بندی قرار گیریم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا بازی خیلی مهم و سختی خواهیم داشت. مهم از این نظر که اگر این ۳ امتیاز را بگیریم از انتهای جدول جدا می‌شویم و به بالای جدول نگاه می‌کنیم.

وی افزود: سخت بودن بازی فردا از این لحاظ است که پدیده در ۳ بازی گذشته خود امتیازی کسب نکردند و تلاش مضاعفی انجام خواهند داد تا فردا از تبریز امتیاز کسب کنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا استرس عدم نتیجه‌گیری از بازیکنان تیمش دور شده است یا خیر خاطرنشان کرد: خداراشکر با ۴ امتیازی که در ۲ دیدار گذشته کسب کردیم روحیه بازیکنان بهتر شده است. در دیدار مقابل ذوب‌آهن استرس این اجازه را نداد تا ما عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی خوبی مقابل ملوان انجام دادیم و این دیدار روحیه تیمی را به ما برگرداند.

تارتار ادامه داد: بازیکنان ما به اعتماد به نفس کافی رسیده‌اند و وقتی صحبت از بازی پدیده پیش می‌آید همه از اهمیت این بازی می‌گویند و این دیدار ۶ امتیازی تلقی می‌کنند چون با پیروزی در این مسابقه می‌توانیم بالاتر از پدیده در جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: تمرینات خوبی برگزار کردیم و ضعف و قوت پدیده را ارزیابی کردیم تا ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم؛ در بازی فردا محرومی نداریم ولی رسول پیرزاده و حمید جوکار مصدومان ما در این دیدار هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.