کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در دیدار مقابل سپاهان می‌توانستیم برنده باشیم اما شرمنده هواداران شدیم.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تراکتورسازی و تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر عنوان کرد: دیدار مقابل سپاهان همیشه جذاب و دیدنی بوده است. آنها مربی خوب و بازیکنان بسیار توانمندی دارند. در این مسابقه برای کسب سه امتیاز به میدان رفتیم ولی سپاهان روی یک صحنه آفساید به گل رسید. با حمایت هواداران به بازی بازگشتیم و توانستیم گل تساوی را بزنیم. با وجود اینکه توانایی زدن گل برتر را داشتیم در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کیانی در ادامه تصریح کرد: بارها تاکید کردم همه تراکتورسازی را با هوادارانش می‌شناسند. ما به عشق هواداران بازی می‌کنیم و واقعا آنها با تشویق‌هایشان ما را شرمنده کردند. بازیکنان بسیار پرتوان بازی کردند و موقعیت‌های خوبی داشتیم. اما متاسفانه شرایط به شکلی رقم خورد که نتوانستیم پیروز شویم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد مشکلات کمپ تمرین این تیم خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه این مشکلات را برطرف کردند و قرار است وضعیت بهتر هم شود. رسول خطیبی سرمربی تیم این مسائل را به اطلاع مدیران تیم رساند و آنها هم در راستای رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.

وی در ادامه در رابطه با دیدار مقابل سایپا گفت: سایپا تیم خوبی است و کادر فنی با دانش، باشخصیت و بافرهنگی مثل مجید جلالی دارد. ما در این مسابقه محکوم به کسب پیروزی هستیم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و بتوانیم با کسب تمامی امتیازات زمین را ترک کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا به سمت مجید جلالی سرمربی سابق خود می‌روند، اظهار داشت: بله بازیکنان ما بدون شک قبل از شروع مسابقه نزد مجید جلالی می‌روند و با او خوش و بش می‌کنند. به شخصه خیلی چیزها از این مربی یاد گرفتم و مشکلی نداشتم. زمان مجید جلالی وضعیت خوبی داشتیم و جو صمیمی بین ما وجود داشت.

کیانی در مورد عدم دعوت به تیم ملی و انتقاداتی که نسبت به ندیده شدن عملکرد بازیکنان تراکتورسازی می‌شود، خاطرنشان کرد: چه چیزی می‌توانم بگویم مردم فوتبال را می‌بینند و به خوبی آن را درک می‌کنند. ما الکی به صدر جدول نرفتیم. تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد و منظورم به خودم نیست. فکر می‌کنم باید نفراتی بیشتری از تراکتورسازی دعوت شود اما به تصمیم سرمربی تیم ملی هم احترام می‌گذاریم و امیدوارم ایران در رقابت‌های پیش رو موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.