کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

علی کریمی با حضور در تمرین استقلال در کنار بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در حالی‌که هنوز تمرین تیم استقلال هنوز سر و شکل خاصی به خود نگرفته است. امیرحسین صادقی به سمت علی کریمی رفت و به عنوان کاپیتان استقلال برخورد خوبی با علی کریمی داشتند.

وی شرایط کریمی را جویا شد و با خنده به او گفت: دیگر راحت شدی. همچنین دقایقی بعد جواد زرینچه به استقبال علی کریمی آمد و خطاب به خبرنگاران گفت یادش بخیر در سال ۹۸ کریمی تازه در تیم ملی حاضر شده بود و آن زمان در تیم ملی در پست دفاع چپ بازی می‌کرد. او طوری بازی می‌کرد که انگار ۲۰ سال دفاع چپ بازی می‌کرد. من خاطرات خوبی با او دارم و او خیلی پسر خوبی است و می‌داند که مربیگری خیلی سخت‌تر از بازی کردن در میادین سبز است.من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدورام در این راه موفق باشد.

به گزارش فارس، بازیکنانی مثل آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، محسن فروزان و جند نفر دیگر از بازیکنان استقلال به استقبال کریمی رفته و به او خوشامد گفتند.

نکته جالب اینجا بود که همه بازیکنان برای حضور کنار علی کریمی و گرفتن عکس یادگاری با او عجله داشتند که در نهایت استقلالی‌ها به صورت تیمی با هافبک سابق پرسپولیس عکس گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.