علی کریمی با حضور در تمرین استقلال در کنار بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در حالی‌که هنوز تمرین تیم استقلال هنوز سر و شکل خاصی به خود نگرفته است. امیرحسین صادقی به سمت علی کریمی رفت و به عنوان کاپیتان استقلال برخورد خوبی با علی کریمی داشتند.

وی شرایط کریمی را جویا شد و با خنده به او گفت: دیگر راحت شدی. همچنین دقایقی بعد جواد زرینچه به استقبال علی کریمی آمد و خطاب به خبرنگاران گفت یادش بخیر در سال ۹۸ کریمی تازه در تیم ملی حاضر شده بود و آن زمان در تیم ملی در پست دفاع چپ بازی می‌کرد. او طوری بازی می‌کرد که انگار ۲۰ سال دفاع چپ بازی می‌کرد. من خاطرات خوبی با او دارم و او خیلی پسر خوبی است و می‌داند که مربیگری خیلی سخت‌تر از بازی کردن در میادین سبز است.من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدورام در این راه موفق باشد.

به گزارش فارس، بازیکنانی مثل آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، محسن فروزان و جند نفر دیگر از بازیکنان استقلال به استقبال کریمی رفته و به او خوشامد گفتند.

نکته جالب اینجا بود که همه بازیکنان برای حضور کنار علی کریمی و گرفتن عکس یادگاری با او عجله داشتند که در نهایت استقلالی‌ها به صورت تیمی با هافبک سابق پرسپولیس عکس گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.