رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: این امید را داریم که در ادامه بازی‌ها مدال‌های رنگارنگی را به دست بیاوریم.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، کیومرث هاشمی در خصوص عملکرد تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندا که با یک طلا، دو نقره و یک برنز همراه بود، عنوان کرد: بچه‌های ووشو واقعاً عملکرد بسیار خوبی داشتند و با کسب یک مدال طلا و دو نقره کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند، هر چند این ظرفیت وجود داشت که یکی از نقره‌ها هم طلا باشد.

وی درباره یک مدال برنز دیگر که امروز توسط قایقرانی کسب شد، گفت: قایقرانان براساس پیش‌بینی‌های انجام شده نتیجه‌ گرفتند و در روزهای آینده قطعاً شاهد مدال‌های بیشتری از این رشته خواهیم بود.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با اشاره به مسابقه وزنه‌برداری در دسته ۸۵ کیلوگرم افزود: کیانوش رستمی و رسول تقیان هم امروز شانس رفتن روی سکوی وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی را دارند.

هاشمی درباره مدال‌های نقره لادور و منصوریان در ووشو، تصریح کرد: نظر فدراسیون روی مدال طلای این دو ورزشکار بود، اما نتایج ورزش روی ثانیه تعیین می‌شود. حمید رضا لادور اگر در راند دوم مسابقه خود چند ثانیه بازی را مدیریت می‌کرد می‌توانست طلا بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا هم پیش‌بینی ما بر این بود که مدال آوری کاروان ایران از روز پنجم آغاز می‌شود و ما این امید را داریم که در ادامه بازی‌ها مدال‌های رنگارنگی را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.