سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: تیم خوبی هستیم اما امسال هدف‌مان این است که در لیگ بمانیم، برای سال آینده تیم را تقویت می‌کنیم و برنامه‌های دیگری داریم.
مصطفی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی هفته چهارم تیمش مقابل میثاق تهران اظهار داشت: میثاق یکی از تیم‌های خوب لیگ است، ما دو هفته است که خوب نتیجه نگرفته‌ایم، کار ما امسال خیلی سخت است چون تجربه همه تیم‌ها از ما که تازه از لیگ یک آمده‌ایم، بیشتر است. با این وجود سعی می‌کنیم که خوب کار کنیم.

وی تاکید کرد: تیم خوبی هستیم اما امسال هدف‌مان این است که در لیگ بمانیم، برای سال آینده تیم را تقویت می‌کنیم و برنامه‌های دیگری داریم.

این مربی جوان که تیمش تا هفته چهارم یک برد و دو باخت کسب کرده، در مورد صحبتی که پیش از دیدار با منصوری در مورد جو سالن قرچک داشت و حرف‌هایش مورد انتقاد میزبان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: من وقتی تاکنون به قرچک نرفته‌ام چطور می‌توانم در مورد آن صحبت کنم. متاسفانه کسی که این را پرسید، خودش موضوعی را مطرح کرد و به نقل از من زد. آن بازی مشکل خاصی نداشت و دو بازیکن تیم منصوری هم که به تیم ما پیوسته بودند، فوق‌العاده کار کردند و به تیم روحیه دادند. من که بدی از سالن قرچک ندیدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.