هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با پیروزی مقابل صبای قم از زیر فشار انتقادات خارج شدیم.
محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان و پیروزی این تیم مقابل صبای قم گفت: با توجه به درد زانویم نتوانستم در این مسابقه به میدان بروم، اما خدا را شکر بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه کردند و توانستیم در این مسابقه پیروز شویم.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی با تراکتورسازی شرایط خاص خودش را دارد، این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است و باید تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی انجام دهیم. تراکتورسازی در بازی قبل خود با راه‌آهن عملکرد مناسبی داشت. آنها در نیمه دوم از اشتباهات راه‌آهن به خوبی استفاده کردند و توانستند بازی را به سود خود به پایان ببرند. تراکتورسازی در هر شهری هوادار دارد و باید ما هم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و سه امتیار را کسب کنیم.

هافبک استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: خدا را شکر با پیروزی مقابل صبای قم از زیر فشار خارج شدیم، در این مسابقه بازی چندان جذابی را ندیدیم، اما توانستیم به خوبی از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. صبا بعد از اینکه پیش افتاد بازی بسته‌ای را ارائه داد، اما ما با تاکتیک‌های خود توانستیم به برتری برسیم. یک پنالتی را در این دیدار صبا از دست داد که فکر می‌کنم پنالتی هم نبود. البته نباید فراموش کنیم که ما در بازی‌های قبل خیلی بدشانس بودیم و ایرادی ندارد که یک بار هم شانس به روی آورد. امیدوارم در ادامه بتوانیم همین عملکرد خوب را ارائه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.