کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: منتظر پاسخ کارلوس کی‌روش هستیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهاب‌الدین عزیزی خادم بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از نظر ما تکلیف قرارداد با کی‌روش روشن است و اکنون این مربی است که باید پاسخ ما را بدهد و به ایران بیاید. 

وی افزود: در اختیاراتی که ۲۶ اسفند سال گذشته هیئت رئیسه به کفاشیان داد قرار بود او با کی‌روش مذاکره کند.

عزیزی خادم خاطرنشان کرد: تکلیف کی‌روش از نظر ما روشن است و شرایط قرارداد او بعد از چکش‌کاری و مشخص شدن جزئیات بویژه در بحث قرارداد و مسائل مالی برای او ارسال شده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من هم با کفاشیان هم عقیده‌ام که باید مصالح و منافع ملی در این میان لحاظ شود تا قطعا قراردادی که برای کی‌روش ارسال شده همین شرایط را دارد و اکنون این کی‌روش است که باید به ایمیل فدراسیون پاسخ داده و بعد از آن هم به ایران بیاید. 

عزیزی خادم درباره دستیاران کی‌روش تاکید کرد: قرار بود ۲ نفر از دستیاران ایرانی این مربی با پیشنهاد هیئت رئیسه انتخاب شوند که حسین فرکی، مجید صالح، یحیی گل‌محمدی، رحمان رضایی و وحید هاشمیان گزینه‌های پیشنهادی فدراسیون هستند. بحث سوابق بین‌المللی و شرایط کاری از جمله شاخصه‌های این گزینه‌ها بود. همچنین ۴ گزینه هم برای مدیریت تیم فوتبال انتخاب شدند.

وی گفت: کی‌روش باید خودش تصمیم نهایی را بگیرد و قرارداد هم باید بگونه‌ای باشد که از نظر شرایط مالی مطابق با منافع کشور باشد. وزارت امور خارجه هم پیگیر حل مشکل اقامتی کی‌روش در ایران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.