نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر شرایط قیمت‌گذاری برای سازمان حصوصی‌سازی فراهم شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیررضا خادم در خصوص جلسه‌ای که برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد به سایت رسمی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این جلسه محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و وزرای اقتصاد و دادگستری حضور داشتند. جلسه هفته گذشته تشکیل شد به جمع‌بندی خوبی رسیدیم. تصور می‌کنم ظرف مدت یک ماه بعد از اتمام حسابرسی، واگذاری  این دو باشگاه آغاز شود.

وی در مورد نحوه حسابرسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: به زودی دو شرکت مورد تایید سازمان حسابرسی در استقلال و پرسپولیس مستقر می‌شوند و تا زمانی که نتیجه حسابرسی مشخص و تایید نشود نمی‌توان اقدام دیگری انجام داد.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یادآور شد: پیگیری و مدیریت تمام این مراحل با سازمان خصوصی سازی است و امیدوارم اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همانطور که در متن حکم انتصابشان لحاظ شده در مورد فراهم کردن شرایط واگذاری دو باشگاه همکاری داشته باشند و در این مورد نقش مدیران عامل دو باشگاه از همه بیشتر است.

خادم در خصوص قیمت‌گذاری این دو باشگاه  گفت: امیدوارم تا یک ماه دیگر حسابرسی دو باشگاه تمام و امکان قیمت‌گذاری برای سازمان خصوصی سازی فراهم شود.

وی در مورد اعلام آمادگی برخی افراد برای خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است، اظهار داشت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد و نحوه، شرایط واگذاری و تعیین اهلیت افراد، شرکت‌ها و گروه‌ها با وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان خصوصی سازی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره نقش و سهم ورزشی‌ها و به خصوص پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در بحث واگذاری این دو باشگاه خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات وزیر ورزش و جوانان در نشست با وزاری دیگر رعایت شدن نقش معنی‌دار پیشکسوتان دو باشگاه در نحوه واگذاری و توزیع سهام است که شرایط آن هم به زودی اعلام می‌شود.

خادم درباره واگذاری ورزشگاه‌های درفشی‌فر و مرغوبکار در مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در این مورد به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و قطعاً قرار گرفتن دو ورزشگاه به عنوان دارایی‌های دو تیم قیمت را در مزایده بالاتر خواهد برد، اما اگر در مزایده قرار نگیرند فقط برند استقلال و پرسپولیس عرضه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.