سرمربی تیم ملوان بندرانزلی می‌گوید که تیمش برای هر حریفی در لیگ برتر فوتبال ایران یک رقیب جدی است.

به گزارش ایسنا، نصرت ایراندوست در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه آهن و ملوان بندرانزلی درباره این دیدار گفت: راه آهن یکی از تیم‌های قدیمی در فوتبال کشور است و ما همواره با این تیم مسابقه‌های خوبی را برگزار کردیم و در مورد بازی فردا هم باید بگویم که هر دو تیم رقابت سختی را خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به آنالیزی که از تیم راه آهن در بازی‌های گذشته انجام داده‌ایم می‌دانیم که آن‌ها بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و تیم خوبی را در فصل پیش رو بسته‌اند اما ملوان هم شرایطش روز به روز بهتر می‌شود و می‌تواند یک رقیب جدی برای هر تیمی باشد.

وی درباره محرومان و مصدومان تیم ملوان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ چهاردهم بیان کرد: در این دیدار محرومی نداریم اما ایمان صادقی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران ممکن است به بازی فردا نرسد هرچند او را با خود به تهران آورده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال بندر انزلی درباره اینکه گفته بود خیلی از بازیکنانی که از ملوان جدا می‌شوند از تصمیم‌شان ناراضی هستند و دوست دارند به ملوان برگردند و نیز پاسخ برخی از این بازیکنان که گفته بودند از جدایی‌شان از تیم ملوان ناراضی نیستند اظهار کرد: اشکالی ندارد بگذارید بگویند.

ایراندوست همچنین درباره غرور کاذبی که ممکن است تیم ملوان را پس از پیروزی مقابل پرسپولیس همراهی کند گفت: همیشه بردن تیم‌های بزرگ تبعاتی را نیز به همراه دارد. اما ما پیوسته در تمرین‌های هفته گذشته خود به بازیکنان یادآور شدیم که به روزهای گذشته فکر نکنند و بدانند که هر بازی برای ما در لیگ برتر حکم فینال را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.