سرمربی تیم پدیده مشهد امیدوار است فردا بازی زیبایی برابر پرسپولیس انجام دهد.

به گزارش ایسنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: قرار بود دیرتر به تهران بیاییم اما به احترام شما خبرنگاران تمرین امروزمان را صبح برگزار کردیم و سپس به فرودگاه رفتم و خودم را به اینجا رساندم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است. درست است که در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و انتقادات زیادی از آن می‌شود اما این تیم از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است که می‌تواند از بحران خارج شود. پرسپولیس در بحران است و بازی فردا دو حالت دارد؛ یا فردا با انگیزه و اتحاد بیشتری مقابل ما بازی می‌کنند و کار را برای ما سخت خواهند کرد یا بر عکس می‌شود و ما بازی بهتری مقابل پرسپولیس انجام خواهیم داد. نباید فراموش کنیم کادر فنی پرسپولیس از لیاقت بالایی برخوردار است و دو بار قهرمان جام حذفی شده و نتایج هفته‌های اخیر پرسپولیس چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. مطمئنا فردا پرسپولیس با نیروی مضاعف وارد میدان می‌شود.

وی در ادامه به تیم خودش اشاره کرد و گفت: امیدوارم هدف‌گذاری خودمان همان پیشرفت در مسائل تاکتیکی و بدنسازی و همین طور روانی است برسیم. ما تمرین‌های ویژه‌ای در این زمینه انجام داده‌ایم . مهم نیست فردا چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. مهم این است که فردا بازی زیبایی را شاهد باشیم و در آخر بازی وقتی داور سوت را زد، دست خالی میدان را ترک نکنیم. کیفیت کنونی تیم ما و همین طور کیفیت فردی تیم ما باید افزایش کند ما روی تاکتیک فردی و گروهی بسیار کار کرده‌ایم.

وی درباره مصدومان و محرومان بازی فردا نیز گفت:‌ برای فردا میلان یووانوویچ را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم. کیوان امرایی هم به بازی فردا نخواهد رسید.

مرزبان در پایان به هواداران مشهدی اشاره کرد و گفت: مشهد هواداران بی‌نظیری دارد و برای بازی فردا ۲۰ اتوبوس از خراسان به تهران خواهند آمد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.