سرمربی فولاد خوزستان گفت: نسبت به خط حمله آتشین سپاهان اطلاعات کافی داریم و سعی خواهیم کرد فردا با یک بازی منطقی زهر این خط حمله را بگیریم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دقایقی پیش دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان در اصفهان اظهار کرد: فولاد سپاهان همیشه برای من و مجموعه مدیریت فولاد خوزستان قابل احترام بوده و اکنون نیز احترام زیادی برای کادر فنی این تیم قایل هستم.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: دوران محرومیت و مصدومیت بازیکنان فولاد خوزستان نسبت به ابتدای لیگ بهتر شده و بازیکن محرومی به جز آرش افشین و بختیار رحمانی در بازی فردا نداریم.

وی گفت: نسبت به خط حمله آتشین سپاهان اطلاعات کافی داریم و سعی خواهیم کرد فردا با یک بازی منطقی زهر این خط حمله را بگیریم.

اسکوچیچ افزود: تاکنون در کشور خودم با کرانچار تقابل نداشته‌ام و با اینکه هموطن هستیم زمانی که من در کرواسی بودم ایشان خارج از کراوسی مربیگری می‌کرد و زمانی که ایشان در کرواسی بود من در کشورم نبودم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بازی خوب و تماشگرپسند و جوانمردانه‌ای را مثل بازی‌های قبلی فولاد خوزستان و سپاهان داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.