سرمربی فوتبال خوزستان گفت: از نتیجه دیدار با استقلال خوزستان راضی‌ام اما از کیفیت بازیکنانم خیر.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،دراگان اسکوچیچ در پایان دیدار تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان با بیان اینکه از نتیجه بازی راضی هستم اما از نحوه بازی بازیکنان خیر، اظهار داشت: بیش از حد به تیم حریف اجازه دادیم تا توپ و میدان را در اختیار بگیرد که این برای ما خوب نبود اما خوشبختانه ما تیم بودیم و در لحظاتی که بد هم بازی می‌کردیم توانستیم از فرصت‌هایمان خوب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نسبت به حریف بازی بهتری ارائه دادیم، ادامه داد: طبیعی  است که بازی دربی همیشه با یکسری مشکلات روحی و روانی همراه باشد اما باز هم تأکید می‌کنم که از بازی راضی نبودم اما از نتیجه چرا با این حال برای آینده این دیدار را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم تا بتوانیم نسبت به اشتباهاتمان آگاهی پیدا کرده و برای بازی‌های آینده آن را رفع کنیم.

اسکوچیچ گفت: گل زود هنگام ما باعث شد به طور منطقه‌ای عقب بکشیم و این موضوع در دربی‌ها یک روال عادی است. جا دارد به دو تیم تبریک بگویم که توانستند در این شرایط بد آب و هوایی بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: در مسائل داوری ورود نمی‌کنم چون داور نیستم و تخصصی در آن ندارم و فقط اجازه دهید در خصوص مسائلی که به من ارتباط دارد صحبت کنم.

سرمربی فولاد در خصوص زمین مسابقه یادآور شد: زمین ورزشگاه تختی کیفیت لازم را نداشت اما به هر حال با توجه به شرایط آب و هوایی، نگه داشتن چمن در شرایط خوب بسیار سخت است.

وی در پایان در مورد بازی آینده تیمش مقابل سپاهان گفت: در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و با انگیزه پیروزی مقابل سپاهان صف‌آرایی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.