سرمربی سپاهان می‌گوید شانس‌های متعدد تیمش گواه بازی بهتر آنها نسبت به استقلال است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی سه بر یک تیمش برابر استقلال گفت: اول باید به بازیکنانم بابت بازی خوبشان تبریک بگویم. دلیل عملکرد آنها هوش و توانایی بالای آنها بود. استقلال در این دیدار موقعیت‌هایی داشت اما شرایط ما بهتر بود و توانستیم سرانجام پیروز شویم. می‌خواهم به هواداران سپاهان هم تبریک بگویم که در این چند بازی باعث شدند نوار پیروزی ما پاره نشود.

وی درباره داوری این دیدار بیان کرد: قرار شده طبق آیین‌نامه درباره داوری صحبتی نکنیم. اگر قلعه‌نویی، دوست عزیز من به این داوری شکایتی دارد، باید بگویم مشکلاتی هم برای تیم ما از طرف داور بوجود آمد اما شانس‌های متعدد ما گویای این مسئله است که سپاهان بهتر بازی کرد.

سرمربی سپاهان درباره پریرا اظهار کرد: اگرچه او توانست یک گل به ثمر برساند اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و دلیلش تاخیر او در پیوستنش به اردوی ماست. در کل او عملکردی راضی کننده داشت.

او درپاسخ به سوالی درباره رسول نویدکیا افزود: وقتی ابراهیمی از جمع ما رفت، به دنبال یک جایگزین مناسب بودیم اگرچه نویدکیا به بازی هجومی گرایش دارد اما به دلیل چند پسته بودن او، وی را در پست غیر تخصصی‌اش مورد استفاده قرار می‌دهیم.

کرانچار ادامه داد: خط دفاعی سپاهان تاکنون عملکرد خوبی داشته و شجاع خلیل زاده با اینکه اخراج شد، خط دفاعی ما انسجامش را حفظ کرد. سیستم‌هایی که در این رقابت‌ها به کار گرفته‌ایم نتیجه بخش بوده است، علی رغم اینکه خلعتبری مثل یک بازیکن خوب عمل کرده است، معتقدم سیستم ۲-۵-۳ برای ما مفید نیست چرا که در دفاع تیم خیلی بسته می‌شود و برخلاف دیدگاه من است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.