کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

به اعتقاد مربی سوئیس در جام جهانی فصلی سخت در انتظار &#۱۷۱;پپ گواردیولا&#۱۸۷;‌ در تیم بایرن مونیخ است.
به گزارش خبرگزاری فارس، اوتمار هیتسفلد که در جام جهانی ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی سوئیس را در اختیار داشت و در سال‌های۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ مسئول فنی بایرن آلمان بوده، نظر مهمی در مورد آینده مربی اسپانیایی تیم ژرمنی داده است.

هیتسفلد در گفت‌‌وگویی اظهار داشت:‌ به نظرم امسال یعنی فصل بعد از مسابقات جام جهانی برزیل، مشکلاتی برای مونیخی‌ها بوجود می‌آید و پپ معضل خواهد داشت.

به باور مربی اسبق باوارایی‌ها، شمار بازیکنان ملی‌پوش آلمانی و غیر آلمانی بایرن در جام جهانی زیاد بوده است. این عده هم اکنون تنها چند روزی است وارد تعطیلات تابستانی شده‌اند. در حالی که مسابقات بوندس‌لیگا از ۴ هفته دیگر آغاز می‌شود. پس ستاره‌های ملی‌پوش به خاطر بازگشت دیرهنگام به تیم، ابتدای فصل همراه با سرخ‌پوشان حضور ندارند.

هیتسفلد افزود:‌ پپ مجبور است مثل پازل نفرات را یکی، یکی به تمرینات و بعد ترکیب تیمش اضافه کند. واقعاً وظیفه‌ای بس سنگین مثل هرکول‌ها در انتظارش است.

به اعتقاد مربی بازنشسته در شرایطی که نفرات ملی‌پوش بایرن دیر به تیم اضافه و آماده خواهند شد، رقبای بوندس‌لیگایی می‌کوشند از این تیم امتیاز بگیرند که همین کار را برای گواردیولا در دومین فصل حضورش به عنوان سرمربی تیم مونیخی دشوار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.