سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید صعود تیمش به لیگ برتر حاصل یک کار جمعی بوده است.

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان- در رابطه با دیدار پایانی تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان اظهار‌ کرد: بازیکنانم مقابل آلومینیوم بسیار خوب بازی کردند و انتظارمان هم کمتر از این نبود.

وی ادامه‌داد: باتوجه به کسر امتیازی که از تیم ما شده بود، شرایط خاصی داشتیم و نمی‌توانستیم ریسک کنیم و دنبال این بودیم که با پیروزی در این بازی صعودمان را به لیگ برتر قطعی کنیم و خط بطلانی هم بر تمام اما و اگرها بکشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه بازیکنانم در این دیدار باتوجه به گرمی هوای بندرعباس تلاش مضاعفی داشتند و بیش از حد تلاش کردند که من از آن ها تشکر می‌کنم.

وی بیان‌کرد: ما توانستیم با ارایه یک بازی خوب، نتیجه خوبی را کسب کنیم و به لیگ برتر صعود کنیم. اکنون هم دیگر چه آن یک امتیاز از تیم ما کسر شود و چه کسر نشود، توانسته‌ایم با اختلاف امتیاز نسبت به سایر تیم‌ها، به لیگ برتر برسیم.

مکوندی عنوان‌کرد: امکان نداشت ما به لیگ برتر صعود کنیم، مگر با تلاش بازیکنان‌مان که در واقع آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نکردند و تمام هم‌وغم‌شان این بود که مزد زحمات خود را بگیرند و خدا را شکر با پیروزی در دیدار آخرمان، توانستند کمی از مزد زحمات خود را بگیرند.

وی گفت: بازیکنانم واقعا تلاش کردند و من دست تک، تک آن‌ها را می‌بوسم. آن‌ها با تلاش، همت و گذشت‌شان باعث شدند تا تیم ما به لیگ برتر صعود کند و مردم شهر و استان‌مان خوشحال شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه‌داد: همان‌طور هم که من اطلاع دارم مردم مسجدسلیمان روز گذشته به خیابان‌ها آمده و جشن گرفتند و این موضوع باعث خوشحالی ما است که توانستیم در خوشحالی مردم نقش داشته باشیم.

وی خطاب به هواداران تیمش خاطرنشان‌ کرد: در واقع کار ما پیش نمی‌رفت، مگر این‌که بتوانیم هواداران را با تیم آشتی دهیم که خوشبختانه این کار صورت گرفت و آن‌ها از تیم حمایت کردند. درنهایت هم مزد حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنانم، صعود به لیگ برتر بود. به نظر من صعود ما حاصل یک کار جمعی بود و مدیریت و هواداران نیز با حمایت‌های‌شان کمک کردند تا تیم لیگ برتری شود.

مکوندی بیان‌کرد: در دیدار با آلومینیوم ما خودمان را میزبان می‌دانستیم، چرا که تماشاگران حامی ما بیشتر از تماشاگران آلومینیوم بودند که این باعث شد تا بازیکنانم بتوانند بسیار راحت‌تر بازی کنند و این پیروزی را به دست آوردند. من از تمام هواداران‌مان تشکر می‌کنم و دست آن‌ها را می‌بوسم.

وی همچنین درباره این‌که با او در خصوص ادامه همکاری صحبتی شده یا خیر، گفت: در حال حاضر صحبتی نشده است. چه من باشم و چه نباشم هوادار این تیم هستم و اگر هم این فرصت به من داده شود، در خدمت آن‌ها خواهم بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: به هر حال امیدوارم برای سال آینده شرایطی پیش بیاید که تیم‌ با تلاش بیشتر، بهتر و قدرتمندتر بسته شود، چرا که لیگ برتر، لیگ سخت‌تری است. امیدوارم نتایج بهتری در این لیگ کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.