دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است در پست دروازه‌بانی تیم ملی باید رقابت ایجاد شود.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ درباره عملکرد دانیال داوری در دیدار ایران و گینه گفت: امیدوارم اشتباهات این دروازه‌بان در بازی با گینه تنها یک اتفاق بوده باشد. یک دروازه‌بان در آن سطح که در بوندسلیگا بازی می‌کند نباید مشکل در جایگیری داشته باشد. ما دروازه‌بانان خوب زیادی در ایران داریم و باید از همین الان وضعیت را به شکلی درآوریم که کسی فکر نکند که قطعا در تیم ملی ثابت است.

او افزود: داوری دو گل خیلی بد از گینه خورد و باید با بازی دادن به احمدی، لک، بیرانوند، فروزان و خیلی‌های دیگر فضا را به شکل رقابتی درآوریم. هرچند که برای امثال من هنوز حذف رحمتی جای تردید دارد. باید از زمان پیش رو استفاده کنیم، هرچند که کسی به حرف‌های ما توجهی ندارد و همه مسائل از قبل تعیین شده‌اند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره این ادعایش بیشتر توضیح داد و گفت: روزی که دروازه‌بان خارجی را در ایران ممنوع کردند از کدام کارشناسی درباره این تصمیم سوال کردند؟ روزی هم که ورود دروازه‌بان خارجی را آزاد کردند هم از کسی نپرسیدند که این کار خوب است یا بد. متاسفانه تصمیماتی را عده‌ای می‌گیرند که خنده دار است. آقایانی که یک روز دروازه‌بانی نکرده‌اند، از کجا می آیند و این قوانین را می‌گذارند، خدا می‌داند اما آنچه که برای من مشخص است، این است که ما در درون دروازه تیم ملی مشکل داریم و باید برای آن فکری کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )