مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: من با دستور کفاشیان یا نبی قرارداد مربی تیم ملی را می‌توانم پیگیری حقوقی کنم.
فرشاد سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  در مورد بحث جدایی ناگهانی امید نمازی از تیم ملی و اینکه کی‌روش گفته است باید قرارداد این مربی از سوی دپارتمان حقوقی فدراسیون پیگیری شود، گفت: در صورتی که به من گزارش یا دستوری در مورد پیگیری این قرارداد برسد، آن را انجام خواهم داد اما من فقط در صورتی که علی کفاشیان رئیس فدراسیون یا نبی دبیر فدراسیون چنین دستوری بدهد، قرارداد نمازی را از نظر حقوقی پیگیری می‌کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود نمازی قرار است به تیم ملی بانوان آمریکا برود، گفت: خدا را شکر که تیم‌های ملی والیبال و فوتبال ایران برای مربیان باعث و بانی خیر شد و آنها آخر عاقبت به خیر شدند. در هر صورت من باید متن قرارداد این مربی و اینکه چه تعهداتی داشته است بخوانم و پس از آن اظهار نظر کنم و اینکه او از متن قراردادی که با فدراسیون داشته تخلف کرده یا نه.

سپهر در مورد اینکه کی‌روش می‌تواند بحث پیگیری حقوقی قرارداد دستیارش را مطرح کند،‌ گفت: حتما ایشان مطلبی را می‌دانسته که این بحث را مطرح کرده است و می‌داند که تعهداتی بر عهده این مربی بوده است که با قطع همکاری این تعهدات بلاتکلیف مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.