سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: به هیچ وجه این بازی ملاک نمایش تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا نیست چون ما از این تیم شناخت داشتیم توانستیم این نتیجه را بگیریم وگرنه تیم‌های آسیایی از این تیم شناختی ندارند.
به گزارش خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی ۳ بر صفر راه آهن مقابل تراکتورسازی در تبریز، در نشست خبری، گفت: در ابتدا لازم می‌دانم به مردم آذربایجان شرقی بابت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی تبریک ویژه‌ای بگویم. آنها حق‌شان بود که یک جام بگیرند و به عنوان یک شهرستانی از این بابت خیلی خوشحالم.

سرمربی راه‌آهن در ادامه، در خصوص این دیدار گفت: به این بازی از چند جنبه نگاه کردیم. اول اینکه شرایط خودمان در جدول به گونه‌ای بود که نیاز به پیروزی و ۳ امتیاز داشتیم. دوم اینکه شرایط میزبانی تراکتورسازی نیز به گونه‌ای بود که می‌دانستیم قرار است تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و حمایت خوبی از این تیم خواهند داشت و سوم اینکه تراکتورسازی با این تفکر که در جام حذفی هم قهرمان شده به این بازی می‌آمد که با کسب یک پیروزی دیگر شیرینی قهرمانی در جام حذفی را دوچندان کند.

وی افزود: چون می‌دانستیم که تراکتورسازی از دو مدافع میانی خودش بازی‌سازی را شروع می‌کند سعی کردیم که بگذاریم هر چقدر می‌خواهند در میانه زمین بازی کنند و ما بیشتر سعی کردیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم و از بچه‌های جوان که دوندگی بسیار داشتند استفاده کردیم و خوشبختانه به نتیجه هم رسیدیم.

ابراهیم‌زاده در ادامه اظهار داشت: مشکلات مالی که گریبان تیم را گرفته برای ما مشکل ساز شد اما همه بچه‌ها با همت و غیرت خودشان و با انجام برنامه‌ها و بازی منظم این نتیجه خوب را در هفته‌های رو به پایان فصل برای تیم کسب کردند.

سرمربی راه‌آهن در پایان در پاسخ به این سوال که این بازی می‌تواند ملاک نمایش و قدرت تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا باشد، گفت: نه، به هیچ وجه این بازی ملاک نمایش تراکتور نیست چون ما از تیم تراکتور شناخت داشتیم توانستیم این نتیجه را بگیریم وگرنه تیم‌های آسیایی از این تیم شناختی ندارند و امیدوارم که تراکتورسازی بتواند نتایج خوبی را در آسیا کسب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.