سرمربی اتلتیک بیلبائو به تمجید از عملکرد شاگردانش در تساوی یک بر یک مقابل رئال مادرید پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، ارنستو والورده پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل  رئال مادرید به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و اظهار داشت: پس از اخراج رونالدو، به دنبال دومین گل بودیم اما نتوانستیم. هرچند بارها بازی در دست رئال بود اما تیمم به صورتی بازی می‌کرد که هر مربی دوست دارد شاگردانش بازی کنند.

وی ادامه داد: پس از یک نیمه بسیار خوب با این تفکر که پیروز شویم بازی کردیم؛ هرچند کریستیانو رونالدو فرصت داشت که تیمش را برنده کند. ما شکست نخوردیم؛ به امتیازاتمان اضافه کردیم.

سرمربی اتلتیک بیلبائو خاطرنشان کرد: مقابل تیم‌های برتر جدول ایستادیم. شکست دادن ما در خانه سخت است. هواداران می‌توانند با تیم ارتباط برقرار کنند و ما به همین دلیل در خانه قدرتمند عمل می‌کنیم. می‌خواهیم در بازی‌های خارج از خانه هم همین طور عمل کنیم.

والورده اضافه کرد: بهترین چیز این است که تیم در بازی‌های این چنینی با وجود شناختن توانایی‌های حریف به شدت رقابت می‌کند. نتوانستیم بیشتر حمله کنیم. فکر می‌کنم می‌شد این کار را کرد اما به خاطر احتیاط حمله نکردیم. مقابل اتلتیکو تلاش کردیم با دو مهاجم بازی کنیم و به اندازه کافی خطرساز نبودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.