تمرین تیم فوتبال استقلال برای آمادگی مقابل ذوب‌آهن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل ذوب‌آهن پیگیری کرد. محمد مهدی نظری تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

*قبل از شروع تمرین امروز بازیکنان با دستگاه (مستر فوتبال) خود را سرگرم کرده بودند. این دستگاه نروژی که به تازگی در تمرینات تیم میلان ایتالیا مورد استفاده قرار گرفته است از روز گذشته توسط مسئولان استقلال خریداری شد تا دقت و همچنین تکنیک بازیکنان را در زدن ضربات آخر بالا ببرد.

* با توجه به تعطیلی امروز حدود ۲۰۰ نفر از تماشاگران استقلال از تمرین این تیم دیدار کردند.

*هنگامی که قلعه‌نویی از رختکن مربیان خارج شد تماشاگران استقلال او را دوره کردند و سپس با یک صلوات او را به زمین چمن هدایت کردند. سرمربی استقلال در این لحظه با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و جالب اینجاست که پس از مصاحبه، وی حشام کودک معروف استقلالی را به نزد خود فراخواند و از او می خوسات تا با دقت به توپ ضربه بزند. وی نقش مربی این کودک و پرشان فرزند پژمان نوری را ایفا کرد و به آنها نکات آموزشی را یاد می‌داد.

*خسرو حیدری به دلیل آنکه امروز صبح در کلینیک تمرینات اختصاصی را انجام داده بود در نوبت عصر با بازیکنان تمرین نکرد و بلافاصله وارد رختکن شد البته وی مشکل مصدومیت ندارد و می‌تواند تیمش را در دیدار یکشنبه همراهی کند.

*در حاشیه تمرین امروز اعضای یک مدرسه فوتبال از جنوب تهران به تمرین آمدند و با خسرو حیدری و میرشاد ماجدی گفت‌وگو کردند. آنها یک عکس یادگاری نیز با بازیکنان استقلال به صورت دست‌جمعی گرفتند.

*احمد جمشیدیان و کبه دو بازیکنی بودند که امروز با استقلالی‌ها تمرین کردند البته کبه تنها دور زمین می‌دوید.

*تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان با سوت مجید صالح آغاز شد. بازیکنان در ابتدای تمرین به گرم‌کردن بدن‌ها پرداخته و سپس آقاوسط را پشت‌سر گذاشتند. مرحله بعدی تمرین فوتبال درون‌چینی بود که در حضور قلعه‌نویی برگزار شد. آرش برهانی و محمد قاضی دو بازیکنی بودن که در زدن ضربات آخر موفق ظاهر شدند و هنگامی که برهانی گل‌زنی می‌کرد تماشاگران دست می‌زدند و او را تشویق می‌کردند.

*میکو مربی بدنساز تیم ملی در تمرین امروز حاضر بود و نظاره‌گر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان شد.

*شاهرخ بیانی تنها میهمان تمرین امروز استقلالی‌ها بود.

*تمرین تیم استقلال فردا ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ مرحوم حجازی برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.