مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: راستش را بخواهید باید بگویم خوشحالم و از نتیجه به دست آمده رضایت دارم چرا که ما در کورس قهرمانی قرار داریم.
به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود تساوی در دربی سیاسی است، گفت: به خدا هیچ کس به ما نمی‌گوید که مساوی کنید و این بازی اصلا سیاسی نیست. من این حرف‌ها را قبول ندارم چرا که ما همه تلاشمان را کردیم اما فقط مساوی نصیبمان شد.

وی ادامه داد: البته هواداران ما از این بازی ناراضی نبودند بلکه هواداران پرسپولیس از این تساوی ناراحت شدند چرا که ما در کورس قهرمانی قرار داریم اما پرسپولیسی‌ها عقب افتادند.

عمران‌زاده درباره جدا شدن بازیکنان جدا شده از استقلال هم افزود: در بازی‌های قبل ما فقط آرش برهانی را روی نیمکت داشتیم اما دیروز خوشبختانه چند بازیکن دیگر بودند. جدا شدن مجتبی جباری، پژمان منتظری، جواد نکونام و فرهاد مجیدی باعث شد ستون فقرات تیم ما کنده شود. امیدوارم که دیگر این اتفاق رخ ندهد چرا که اگر بازیکن دیگری از ما جدا شود دوام نمی‌آوریم. ما در بازی‌های قبلی فقط دو بازیکن روی نیمکت ذخیره داشتیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص اینکه احساسش از نتیجه به دست آمده از بازی دیروز چیست، اظهار داشت: اگر راستش را بخواهید باید بگویم خوشحالم و از نتیجه به دست آمده رضایت دارم چرا که ما در کورس قهرمانی قرار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.