سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل اوساسونا و راهیابی به مرحله بعد کوپا دل ری، تاکید کرد کنترل این دیدار در دست تیمش بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید در دیدار برگشت خود در جام حذفی اسپانیا مقابل اوساسونا با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۱ و آنخل دی ماریا در دقیقه ۵۶ برای رئال گلزنی کردند. همچنین فابیو کوئنترائو،‌ مدافع رئال در دقیقه ۸۵ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

بدین ترتیب رئال مادرید موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسیده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

کارلو آنچلوتی در خصوص این دیدار گفت: فکر می‌کنم کوئنترائو کمی بدشانس بود که از زمین اخراج شد. باید بگویم از نمایش او راضی هستم زیرا هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای تهاجمی عملکرد خوبی داشت. او روی کارش تمرکز داشت که این برای حضور در تیمی مانند رئال مادرید عالی است. او مدت زیادی از ترکیب تیم دور بود اما خیلی خوب خودش را با همه هماهنگ کرد. باید از بازی او تقدیر کنم.

آنچلوتی در مورد پیروزی تیمش و راهیابی به مرحله بعد هم گفت: کنترل بازی از ابتدا در دستان ما بود. خیلی زود به گل رسیدیم و در خط دفاعی هم طوری بازی کردیم که فضای زیادی به حریف ندادیم. در مرحله حساس فصل قرار داریم و هر دیداری برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. نمی‌توانیم در هر دیداری که به میدان می‌رویم نمایش خیره کننده‌ای از خودمان ارائه کنیم زیرا در یک برهه زمانی کوتاه باید بازی‌های زیادی انجام دهیم. به همین دلیل باید بیاموزیم که انرژی‌مان را تقسیم کنیم. بازیکنان باید انرژی کافی برای حضور در دیدارهای آینده را داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.