هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امسال باید به صدرنشینی ادامه دهیم و از قهرمانی فصل پیش دفاع کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، خسرو حیدری در خصوص برد استقلال مقابل راه آهن گفت:ما شرایط سختی برای این دیدار داشتیم، ۳ بازیکن بیشتر روی نیمکت تیم حضور نداشتند و همین اتفاق باعث شد تا تیم با وضعیتی دشوار به مصاف راه آهن برود ولی با این حال ما بازی منطقی و خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشیم و خدا را شکر که توانستیم به برد برسیم.

وی افزود: از این به بعد باید از صدرنشینی خود دفاع کنیم و مطمئنا با این شرایط  باید هوشیارتر به مصاف حریفانمان برویم و بیشتر از فرصت هایمان استفاده کنیم.

حیدری در ارتباط با عملکرد خود در این دیدار اظهار داشت:فکر می کنم خوب بازی کردم.مخصوصا اینکه من و آندو زوج خوبی را در جناح راست تشکیل دادیم و در بازی های بعدی هم می توانیم به همین شیوه در کنار هم برای استقلال موثر ظاهر شویم.

وی در ادامه گفت:مقابل راه آهن در پست دفاع راست به میدان رفتم و فکر می کنم در این پست موثرتر می توانم برای استقلال بازی کنم.

بازیکن استقلال در ارتباط با بازی این هفته استقلال مقابل استقلال خوزستان گفت:همه بازی ها برای ما سخت و حساس هستند و با توجه به حساسیت بازی های دور برگشت باید حواسمان را جمع کنیم تا کمتر دچاره اشتباه شویم.مطمئنا همه هدف و برنامه ما مقابل استقلال خوزستان که تیم خوبی هم است کسب پیروزی است تا به صدر نشینی خود تداوم دهیم.

حیدری در ارتباط  با شانس قهرمانی استقلال در لیگ گفت:ما هم به اندازه بقیه تیم ها شانس قهرمانی داریم.امسال رقابت در صدر جدول بالا است و باید سعی کنیم طوری نتیجه بگیریم که در هفته آخر لیگ صدر نشین باشیم و از قهرمانی خود دفاع کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.