میلاد غریبی پرداخت طلبش از پرسپولیس را خواستار شد.

هافبک هجومی ذوب‌آهن اصفهان که در نقل و انتقالات نیم فصل از پرسپولیس به ذوب آهن آمد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در خصوص طلب خود از پرسپولیس گفت: ۱۱۰ میلیون تومان طلب دارم که قرار بود یک ماه و نیم قبل به من پرداخت شود که نشد، شرایط مالی خوبی ندارم، این طرف و آن طرف چک داده‌ام و آبرویم در خطر است! این شرایط برای خود پرسپولیسی‌ها نیز بد خواهد بود چرا که این تیم در کورس قهرمانی قرار دارد و مشکلات مالی گریبانگیر بازیکنان این تیم نیز شده و ممکن است در ادامه فصل تیم را با شرایط بدی مواجه کند.

ملی پوش تیم زیر ۲۲ سال و عضو تیم ذوب‌آهن گفت: مسؤولان فدراسیون فوتبال وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرند فقط شعار می دهند، اما در عمل به فکر جوانان نیستند.
مسؤولان فدراسیون اصلا به فکر جوانان نیستند و هیچ حمایتی از تیم‌های پایه انجام نمی‌دهند، وقتی هم که پشت تریبون و در رسانه‌ها صحبت می‌کنند، فقط شعار است و در عمل هیچ بپشتیبانی انجام نمی‌شود، در ایران فقط از تیم ملی فوتبال بزرگسالان حمایت می‌شود، مگر غیر این است که این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حذف می‌شود و برمی‌گردد؟ پس حداقل به جوانان توجه کنند.

وی در خصوص کناره گیری منصوریان گفت: مسؤولان، سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال را به جایی رساندند که از تیم کناره گیری کند، مربی که شور و انگیزه زیادی داشته هم اکنون دیگر نیست، این شرایط واقعا ناراحت کننده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.