بازیکن تیم ملی امید کشورمان گفت: در بازی مقابل کره جنوبی محکی جدی برای حضور موفق در دیدارهای آینده خوردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، سید پیمان میری پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل کره جنوبی در گفت‌وگویی اظهار داشت: همانطور که از قبل می‌دانستیم کره جنوبی مانند تیم بزرگسالانش در رده امید‌ها هم تیمی بسیار پرقدرت و حتی با تجربه است و آنها امروز نشان دادند که برای گرفتن برد و مساوی به پیش آمده بودند.

وی افزود: اما ما خیلی خوب این تیم را در دقایق اول غافلگیر کردیم و پس از اینکه در دو حمله کمی غافلگیر شدیم و دروازه‌ ما باز شد اما باز هم نشان دادیم تیم ملی امید از باختن خیلی بدش می‌آید و خوشبختانه گل سوم را زدیم.

میری ادامه داد: جا دارد از همین جا از علیرضا منصوریان تشکر کنم که برای انتخاب تیمش به لیگ یک هم نگاه ویژه‌ای دارد و تیمی ساخته که حق هیچکس ضایع نشود. واقعاً نظر ایشان برای من بسیار با اهمیت بود، نه به خاطر اینکه من را انتخاب کرده بلکه به خاطر اینکه او با انتخاب‌هایش نشان داده چشم از هیچ بازیکنی به سادگی برنمی‌دارد.

بازیکن تیم ملی امید در پایان خاطرنشان کرد: من امیدوارم که مسئولان علی‌الخصوص کفاشیان و باشگاه‌ها از تیم ملی امید حمایت کنند تا بتوانیم پس از ۴۰ سال به المپیک راه پیدا کنیم، ما تیمی بسیار خوب با کادر فنی با تجربه‌ای داریم و فقط نیازمند حمایت بیشتر هستیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.