کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: وضعیت آمادگی تیم آلومینیوم روز به روز در حال پیشرفت بوده و تا شروع لیگ برتر، به آمادگی مطلوب می رسیم.

محمود خرمزی در گفت و گو با ایسنا افزود: در مهرماه اردوی آماده سازی خوبی را در تبریز برگزار کردیم و در این شهر دو دیدار تدارکاتی هم داشتیم که برای ارزیابی بازیکنان جدید کمک زیادی به کادر فنی تیم کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا سه دیدار تدارکاتی هم در اراک با تیم های ذوب آهن، خیبر خرم آباد و فجر سپاسی برگزار کردیم که در این دیدارها با استفاده از نفرات جدید و همچنین بازیکنان جوان، سعی کردیم از نظر فنی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهیم.

خرمزی ادامه داد: در دیدار با فجر سپاسی هم شاهد یک بازی خوب و محکم از سوی هر دو تیم بودیم و علیرغم اینکه بازی دوستانه بود، تلاش هر دو تیم کسب پیروزی هم بود.

وی ادامه داد: چند بازیکن در تمرینات تیم حضور دارند که هنوز با آنها قرارداد بسته نشده و پس از تایید کادر فنی و رفع شدن موانع، نفرات جدید هم تا شروع لیگ جذب می شوند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: تیم آلومینیوم اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و امیدواریم با حمایت مسئولان و تلاش عوامل و بازیکنان تیم، شروع خوبی داشته و بتوانیم نتایج شایسته ای را در لیگ برتر کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.