مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: وضعیت آمادگی تیم آلومینیوم روز به روز در حال پیشرفت بوده و تا شروع لیگ برتر، به آمادگی مطلوب می رسیم.

محمود خرمزی در گفت و گو با ایسنا افزود: در مهرماه اردوی آماده سازی خوبی را در تبریز برگزار کردیم و در این شهر دو دیدار تدارکاتی هم داشتیم که برای ارزیابی بازیکنان جدید کمک زیادی به کادر فنی تیم کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا سه دیدار تدارکاتی هم در اراک با تیم های ذوب آهن، خیبر خرم آباد و فجر سپاسی برگزار کردیم که در این دیدارها با استفاده از نفرات جدید و همچنین بازیکنان جوان، سعی کردیم از نظر فنی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهیم.

خرمزی ادامه داد: در دیدار با فجر سپاسی هم شاهد یک بازی خوب و محکم از سوی هر دو تیم بودیم و علیرغم اینکه بازی دوستانه بود، تلاش هر دو تیم کسب پیروزی هم بود.

وی ادامه داد: چند بازیکن در تمرینات تیم حضور دارند که هنوز با آنها قرارداد بسته نشده و پس از تایید کادر فنی و رفع شدن موانع، نفرات جدید هم تا شروع لیگ جذب می شوند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: تیم آلومینیوم اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و امیدواریم با حمایت مسئولان و تلاش عوامل و بازیکنان تیم، شروع خوبی داشته و بتوانیم نتایج شایسته ای را در لیگ برتر کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.