سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد هافبک هلندی و دروازه‌بان انگلیسی‌اش در بازی دوستانه مقابل استون‌ویلا ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد هافبک هلندی و دروازه‌بان انگلیسی‌اش در بازی دوستانه مقابل استون‌ویلا ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه در غیاب بازیکنانی همچون پل پوگبا، آنتونی مارسیال، داوید دخه‌آ و برونو فرناندس با نتیجه یک بر صفر مغلوب استون‌ویلا شد، پس از این بازی در تمجید از خرید جدیدش که ۹۰ دقیقه در ترکیب شیاطین سرخ حضور داشت، گفت: دونی فن‌دبیک به خوبی برای خود فضاسازی می‌کند و زمانبندی خوبی برای حرکاتش دارد. از عملکرد او در این بازی خیلی راضی‌ام.

وی همچنین در تمجید از عملکرد دروازه‌بان جوانش که پس از دو فصل حضور قرضی در شفیلدیونایتد در این تابستان به منچستریونایتد بازگشت، اظهار داشت: نکات مثبتی در بازی‌مان وجود داشت و بازی خوبی را از برخی بازیکنان شاهد بودیم. فکر می‌کنم دین هندرسون اقتدار خود را در بازگشت به تیم نشان داد و به مانند یک دروازه‌بان شایسته منچستریونایتد بازی کرد. در نیمه دوم هم تِدن منگی به بازی آمد و بازی چشم‌نوازی را به نمایش گذاشت.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ادامه داد: در نیمه اول ما کارهای خوبی انجام دادیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه استون‌ویلا خلق کردیم. مهمترین چیز اما دقایق ارزشمندی بود که بازیکنان بازی کردند، چون این پیش‌فصلی عجیب و متفاوت برای ماست. ما دو هفته است که به تمرینات بازگشته‌ایم و تنها یک هفته دیگر تا شروع کارمان در لیگ برتر وقت داریم.

سولسشایر تأکید کرد: حضور در رقابت‌های فصل اخیر لیگ اروپا البته به ما کمک می‌کند، چون بازیکنانی که در آن تورنمنت بودند و آنهایی که اخیراً در اردوی تیم‌های ملی‌شان بوده‌اند، به زمان زیادی برای آماده‌سازی نیاز ندارند، اما می‌توان دید که برخی بازیکنان نیاز به دقایقی برای بازی کردن دارند. نتیجه این بازی مهم نبود، اما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنیم و موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم.

منچستریونایتد شنبه هفته آینده در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس پذیرای کریستال‌پالاس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.